مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر نوسازی می شود

مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر نوسازی می شود

شهردار ارومیه گفت:  با جذب سرمایه گذاری از تهران وعقد تفاهم نامه های اولیه مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر نوسازی می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور با اشاره به نو سازی مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر، عنوان کرد:  برای مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر سرمایه گذاری از تهران جذب شده است که با عقد  تفام نامه های اولیه با هیئت امنا و شهرداری این پروژه وارد فاز اجرایی می شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر نیز برای اینکه سرمایه گذار نسبت به سرمایه گذاری استقبال کند 50 درصد تخفیف برای پروانه ساخت برابر تفاهم نامه اولیه  ارائه داده است .

حضرت پور بیان کرد:  شهرداری ارومیه بیش از 4 هزار متر مربع  از زمینی که داشت را نیز برابر با آن  پروژه جزء سرمایه گذاری برای مشارکت آورد.

وی گفت:  اکنون روند مراحل اداری و اجرای نفشه های پروژه نیز در حال طی شدن است .

شهردار ارومیه عنوان کرد:   به اطلاع صاحبان واحدهای مسکونی در مجتمع 500 دستگاه شهید نیز می رسانیم که اگر بر فرض مثال مساحت واحد آنها 70 متر است با 20 درصد افزایش نسبت به ساخت و نو سازی اقدام می شود و این تعهد سرمایه گذار است.

وی بیان کرد:  در طی مدت ساخت و ساز نیز سرمایه گذار متعهد به تامین مسکن اجاره ای برای مالکین واحدهاست و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد.

حضرت پور اظهار کرد:  براساس پیشنهاد ، ساخت وسازها در فضاهای خالی  آغاز و بعد از اتمام ساخت وساز به این فضاها انتقال و ساخت وسازهای پیشین که به عنوان بافت فرسوده به حساب می اید تخریب می شود.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: این پروژه فاخر که طراحی آن در حال انجام است جزو ارزشمند ترین بافت های مسکونی در شهر خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات