راه های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در مدیریت پسماند بررسی شد

راه های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در مدیریت پسماند بررسی شد

خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند در ابتدای این جلسه محورهای فعالیت این سازمان در حوزه آموزش شهروندی مدیریت پسماند را تشریح کرد و بیان داشت: این سازمان شش محور اصلی در موضوع آموزش شهروندان را در برنامه سالانه خود قرارداده است و از بسترهای مختلف برای آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان استفاده نموده است
خوشبخت افزود: از سال ۱۳۹۲ موضوع آموزش شهروندی به صورت چهره به چهره با استفاده از توان کارشناسان بهداشت و محیط زیست از درب منازل شروع و از سال ۱۳۹۳ با همکاری آموزش و پرورش به مدارس راه یافت.
وی ادامه داد: این سازمان در حال ایجاد مجتمع آموزش مدیریت پسماند می باشد که پس از آماده سازی و همچنین حذف بیماری کرونا آماده پذیرش دانش آموزان و شهروندان عزیز برای آموزش حضوری مدیریت پسماند می باشد .
خوشبخت بیان کرد: این سازمان برای پیشبرد اهداف آموزشی  همچون گذشته نیازمند همکاری واحدهای شهرداری به ویژه اداره کل ارتباطات و امور بین اللمل است و خواستار استفاده از تجربیات اداره کل می باشد.
در ادامه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به معرفی فعالیت های مختلف در حوزه ارتباطات پرداخت و نحوه تعامل و ارتباط مجموعه های شهرداری را برای بهره وری از امکانات اداره کل ارتباطات و بخش خصوصی فعال دراین زمینه را بیان کرد.
جورکش در ادامه از فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند در آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و از آمادگی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات