دوره آموزش شبانه روزی نیروهای جدید آتش نشان آغاز شد

دوره آموزش شبانه روزی نیروهای جدید آتش نشان آغاز شد

دوره آموزش شبانه روزی نیروهای جدید آتش نشان آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی دوره شبانه روزی آموزش نیروهای جدید آتش نشان آغاز شد.
در ابتدای این مراسم امیر عزیزی با اشاره به سیاست های شهردار و شورای شهر برای ارتقا سطح ایمنی شهر گفت: نیروهای جدید یک مارتن ۱۵ ماهه را با طی آزمون های تئوری و عملی استخدامی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با چالش هایی روبرو شد پشت سر گذاشته اند اما خوشبختانه اکنون درمرحله ای قراداریم که این نیروها به زودی جذب سازمان می شوند و درشغل مقدس آتش نشانی مشغول خدمت خواهند شد.
وی با بیان این که سازمان آتش نشانی مشهد سال ۱۳۱۲ با راه اندازی اولین ایستگاه در میدان شهدا تاسیس و اکنون حدود ۹۰ سال سابقه دارد، افزود: اکنون این سازمان با قدمتی طولانی و ساختاری قوی وظیفه خطیر و مقدس حفظ مال و جان انسانها را برعهده دارد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: سازمان آتش نشانی مشهد با فداکاری و از جان گذشتگی نیروهای جان برکف خود که برخی در در راه حفظ جان مردم به شهادت رسیده اند اکنون در کشور زبانزد است.
عزیزی خاطرنشان کرد: امیدوارم که با ورود نیروهای جدید با انگیزه و تحصیلکرده روند رو به رشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد سریعتر شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۱ ایستگاه با ۳۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی در مشهد فعال هستند. در این دوره سرفصل های آموزش تئوری و عملی مختلفی برای ارائه آماده شده، اما بر این نکته تاکید داریم که در کنار مباحث تخصصی، روحیه ایثار و نگاه جهادی از سوی نیروهای با تجربه به نیروهای جوان انتقال داده شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات