آماده سازی جنوب غرب تبریز برای فصل پاییز

آماده سازی جنوب غرب تبریز برای فصل پاییز

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی شهردار منطقه ۷ با بیان این مطلب گفت: نیروهای خدمات شهری و اجرایی منطقه با انجام اقدامات پاکسازی، لایروبی و تعمیر و تعویض دریچه ها، معابر، کانال ها و آبروهای سطح حوزه را برای مواجهه با بارش های فصلی آماده می کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت آب های سطحی یکی از مهمترین اهداف و دغدغه های مدیران شهری است، افزود: طی سالهای اخیر همت مضاعفی برای مدیریت آب های سطحی در شهرداری تبریز وجود داشته و در این راستا چندین کانال نیز در جنوب غرب تبریز احداث شده تا هدایت آب های سطحی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

سلیمی در ادامه اظهار داشت: در نخستین گام هدایت آب های سطحی به واسطه آبروی معابر انجام می شود و طی  فصل های پر بارش ضروریست که همواره پاکسازی شده و از سوی دیگر از رها سازی پسماندهای خانگی و فروشگاه ها خودداری شود.

شهردار منطقه هفت لایروبی کانال های منتهی به تره میدان، آبروهای رواسان، ۱۸ متری گلشن، آبروهای خیابان مردانی آذر را در راستای آماده سازی منطقه برای فصل پاییز عنوان کرد.

وی همچنین از پاکسازی مدارس خلجان، پاکسازی مسیر دیزل آباد، کوی لاله، و زمین های خالی در مسیر تقاطع مهر ولایت و جاده امامزاده خبر داد و افزود: نصب دریچه های کانال در مسیر جاده صنعتی را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که طی یک هفته گذشته صورت گرفته است.

سلیمی همچنین امحاء دیوار نوشته ها و جمع آوری بنرها را از جمله دیگر اقداماتی عنوان کرد که در راستای زیباسازی و ایجاد هماهنگی با محیط شهری در مسیرهای کوی بعثت، جاده آذرشهر و اتوبان کسایی انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات