ساخت جاده های بتنی برای اولین بار در کشور

ساخت جاده های بتنی برای اولین بار در کشور

http://www.bananews.ir/نخستین گام برای ساخت جاده های بتنی برای اولین بار در کشور در استان خوزستان بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین یک شرکت فعال آلمانی با طرف ایرانی برداشته شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بر اساس این تفاهم نامه شرکت آلمانی با استفاده از فناوری نوین و روز دنیا آمادگی خود را برای ساخت جاده های بتنی با استفاده از ماشین آلات جدید و آموزش نیروی انسانی اعلام کرد و مقرر شد تا در آینده نزدیک فهرستی از نیازهای طرف خوزستانی و سهم مشارکت طرف آلمانی مشخص شود. این تفاهم نامه در هتل اکسین اهواز بین مدیر عامل شرکت آلمانی و پیمانکار ایرانی در حضور استاندار خوزستان امضا شد.

استاندار خوزستان با ابراز خرسندی از سفر هیات آلمانی به خوزستان، سرمایه گذاری مشترک با طرف آلمانی در بخش های مختلف به ویژه راه سازی و راه آهن را مورد تاکید قرار داد. سید جعفر حجازی حضور این شرکت فعال اقتصادی آلمان را در خوزستان فرصتی مغتنم برای مشارکت در دیگر بخش های استان دانست و بر ایجاد اعتماد سازی متقابل برای اجرای طرح های مشترک تاکید کرد.

وی گفت: طرف آلمانی علاقه مند است طرح ساخت جاده بتنی به طول ۲۰۰ کیلومتر را در استان به عنوان پایلوت و گام نخست اجرایی کند ولی در بحث بهای خرید تجهیزات و ماشین آلات پیشنهادهای دو طرف پس از دو هفته جمع بندی و مورد توافق نهایی قرار خواهد گرفت. سفر هیات اقتصادی آلمان در پاسخ به سفر اخیر استاندار خوزستان و هیات همراه به کشور آلمان صورت گرفت.

 

    نظرات