شعار سامانه  137 شهرداری پاسخگوی هميشه بيدار است/روزانه 100 تماس با سامانه 137

شعار سامانه 137 شهرداری پاسخگوی هميشه بيدار است/روزانه 100 تماس با سامانه 137

مسئول سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون ، ۱۲۹۷۶ بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احسان مهدی پور بیان کرد: لکه گیری و آسفالت معابر بیشترین موضوعات اختصاص یافته ازسوی شهروندان از طریق سامانه 137 است.
وی با بیان این که ميانگين روزانه تماس با سامانه  137 ، 100 تماس و 120 پیام است، عنوان کرد: سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است.
مهدی پور خاطر نشان کرد:  بيشترين درخواست ها در طول سال در حوزه های خدمات شهری و عمران  بوده و به ياري تك تك واحدهاي اجرايي در اسرع وقت اقدام می شود.
وی با اشاره به نحوه رسیدگی به مطالبات شهروندان، بیان کرد: به محض دريافت خبر كارشناسان مركز  گزارش را در سيستم ثبت کرده و به واحد اجرايي ارسال مي نمايند كه حسب دستور شهردار  ارومیه به جهت پاسخگو بودن به شهروندان به واسطه كد پيگيري صادره مي بايست واحد اجرايي بعد از اقدام نتيجه را در سيستم ثبت تا پس از نظرسنجي از شهروند توسط واحد ثبت بازخورد سامانه كد خبر بايگاني گردد.
مسئول سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه شعار سامانه  137 را پاسخگوی هميشه بيدار عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات