بازدید شهردار منطقه ۲ از روند عملیات اجرایی پل همسان کابلی تبریز

بازدید شهردار منطقه ۲ از روند عملیات اجرایی پل همسان کابلی تبریز

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز در بازدید از روند اجرای عملیات عمرانی پل همسان کابلی تبریز گفت: برای عملیات احداث عرشه پل همسان کابلی تبریز که ۲۸ تیر نصب می شود، در قسمت جنوبی این پروژه ۸ تیر نصب شده است.

در بازدید شهردار منطقه ۲ از روند اجرای این پل که معاونین و مدیران منطقه وی را همراهی می کردند، خوشنواز با عنوان اینکه عملیات قالب بندی و بتن ریزی سرستون پایه های جنوبی و دیوارهای رمپ جنوبی پل به اتمام رسیده است گفت: روند اجرای این پروژه رفع ترافیک شهری از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده و احداث دیوارهای رمپ شمالی آن نیز به اتمام رسیده است.

وی با عنوان اینکه ساخت و آماده سازی ۲۰ تیر باقیمانده عرشه پل همسان در مرحله مونتاژ و رفع نواقص است، افزود: قالب بندی و آرماتوربندی سرستون پایه های شمالی پل همسان کابلی نیز خاتمه یافته است.

بنابه توضیحات شهردار منطقه ۲ تبریز، پل همسان کابلی به طول ۴۵۰ متر (با احتساب رمپ ها) و طول عرشه آن ۹۴ متر (به صورت فلزی) و همچنین عرشه سواره رو پل ۹ متر با ۴ تکیه گاه در حال اجراست و برای عملیات عمرانی آن ۱۳۰ میلیارد ریال، هزینه می شود.

به گفته خوشنواز، این پل از پروژه های تاثیرگذار و برجسته در رفع ترافیک شهری در حوزه منطقه ۲ با قرار گرفتن در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و همجواری با مهمترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی ایفا خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات