اعلام آمادگی شهردار یزد برای...

شهردار یزد با بیان اینکه ارتقای نشاط اجتماعی و عمومی جامعه مستلزم تأمین سلامت جسمی و روحی افراد جامعه است، تصریح کرد: ورزش در سطح محلات در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان، بايد روز به روز افزایش يابد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی بر ضرورت مدیریت یکپارچه شهری برای دستیابی به اهداف توسعه ای در عرصه ورزش همگانی تاکید کرد.

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به قانون مزایده اماکن ورزشی دولت، خاطر نشان ساخت: شهرداری یزد این آمادگی را دارد که اماکن ورزشی را با همان قیمتی که به بخش خصوصی واگذار می شود، در اختیار بگیرد و بدون آنکه هدف درآمدزایی داشته باشیم، این اماکن را در اختیار مردم محلات مختلف قرار دهیم تا به ارتقاء سطح سلامتی مردم کمک کنیم.

وی با اشاره به این مهم که اکنون خدمات شهری به ارائه خدمات ثانوی توسعه عمرانی، فرهنگ و اجتماعی سوق یافته، نیاز اصلی جامعه را خدماتی دانست که موجب سلامتی مردم می شود.
عزیزی یکی از وظایف اصلی این نهاد را افزایش کیفیت زندگی مردم عنوان کرد و تاکید کرد: توسعه فعالیت های ورزش همگانی مورد توجه شهرداری کلانشهر یزد قرار دارد تا جایی که برای توسعه زیرساخت ها، ورزش ساحلی، ورزش معلولین و ورزش همگانی برنامه ریزی های خاصی صورت گرفته است.
شهردار یزد اهمیت اجرای عملیاتی طرح شهرهای فعال را برای ارتقاء سلامتی جامعه مهم بر شمرد و ابراز امیدواری کرد: این طرح در جنبه عملی نمود قابل توجهی در نشاط عمومی مردم ایفا کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات