مناسب سازی معابر شهری و توجه به نیازهای توانخواهان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

مناسب سازی معابر شهری و توجه به نیازهای توانخواهان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در نشست صمیمی با جمعی از توانخواهان ساروی که با حضور علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر، اسفندیار عشوری عضو شورای اسلامی شهر، احمد عطاریه رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر مدیریت شهری به مطالبات توانخواهان و حل مشکلات آنان گفت: مناسب‌سازی معابر شهری و توجه به نیازهای ویژه توانخواهان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رجبی گفت: با توجه به درخواست‌های برخی از توانخواهان ساروی، مناسب‌سازی معابر و نصب بالابر در برخی اماکن ویژه پیگیری و اجرایی می‌شود.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته، جلسه‌ای با حضور حوزه معاونت فنی، شهرداران مناطق سه گانه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با مشارکت برخی نمایندگان توانخواهان ساروی برگزار خواهد شد و بررسی‌های لازم در خصوص رفع مشکلات این قشر تاثیرگذار صورت خواهد گرفت.


علیجان شمشیربند، رئیس شورای اسلامی شهر نیز توجه به خواسته ها و مطالبات توانخواهان ساروی را لازم و ضروری دانست و گفت: توانخواهان، علیرغم وجود برخی مشکلات جسمی، توانمندی‌های بسیاری در حوزه های کاری و مدیریتی دارند که باید از این فرصت‌ها به نفع شهر و شهروندان استفاده کرد.

اسفندیار عشوری، عضو شورای اسلامی شهر نیز با تأکید بر توجه بیشتر مدیریت شهری به خواسته‌های توانخواهان و استفاده از ظرفیت‌های آنان گفت: توانخواهان نباید به خاطر برخی تفاوت های جسمی در حاشیه قرار داده شوند. باید از اندیشه و ظرفیت‌های بسیار بالای آنان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بهره گیری شود.

احمد عطاریه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری نیز با اعلام این نکته که زمینه‌سازی های لازم برای برگزاری جلسات مستمر با رئیس سازمان بهزیستی شهرستان ساری برای رفع معضلات حوزه توانخواهان انجام شده است، گفت: نشست های مشترک کاربردی برای رفع مشکلات توانخواهان و بررسی مطالبات مغفول مانده آنان با حضور رئیس بهزیستی شهرستان ساری برگزار می‌شود. قطعاً در این جلسات با دعوت برخی از توانخواهان فعال در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، از ظرفیت‌های فکری آنان استفاده خواهد شد.

در ادامه این نشست، نمایندگان توانخواهان ساروی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت شهری و شهرداری ساری در مسئله مناسب سازی معابر و توجه به خواسته های این قشر، به ارائه نقطه نظرات در خصوص مشکلات صنفی پرداخته و درخواست های خود را به شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ارائه نمودند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات