مطالعه، پژوهش و جلب مشارکت عمومی رویکرد اصلی شرکت آب منطقه ای...

مراسم معارفه 12 نفر از نیروهای جدید شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با حضور مدیر عامل،قائم مقام،معاونان و جمعی از کارشناسان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، مدیر عامل این شرکت در مراسم معارفه  نیروهای جدید با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم گفت: خوشحالم در جمع 12 نفر از نیروهای جوان،فرهیخته و تحصیلکرده و درد آشنا به مسائل آب قرار دارم .

محمد علایی افزود: با توجه به این که دربحث مدیریت آب کار سختی در پیش دارید ضروی است به مسائلی از جمله مولفه های مقابله با بحران آب و مدیریت مشارکتی در حوزه آب در جامعه  آگاهی و شناخت داشته باشید.

وی تصریح کرد: در مسئله بحران آب نیاز به مطالعه، تحقیق و پژوهش داریم.

وی در این جلسه با اشاره به اهمیت مطالعه، تحقیق و پژوهش برای نیروهای جوان گفت: شادابی، نشاط  و انرژی خود را صرف بحث های غیر مهم و غیر ضروری نکنید.  مطالعه، پذیرش انتقاد و پیشنهادات سازنده راهبرد اصلی شرکت آب منطقه ای است ما در حال حاضر نیاز به منتقدانی در حوزه آب داریم که همراه با انتقاد پیشنهاد راهگشایی داشته باشند.

وی در ادامه یاد آور شد: شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی جزو شرکت های برتر کشور است بنابر این معتقدیم نیروهای جوان و تحصیل کرده باید در حوزه مدیریت آب راهگشا و کارگشا باشند و مسئله بحران آب را مدیریت کرده و مشکل را حل کنند نه این که به نسل آینده منتقل کنند .

وی در ادامه به فرم مدیرتی در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: در بحث مدیریت آب 2 شیوه اجرا می شود فرم انفعالی که زیبنده شرکت نیست و فرم پویا که مورد توجه،اهمیت و قابل پذیرش در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی  است و امیدواریم با یاری از تخصص، انرژی جوانی و آمادگی همه شما در راستای مدیریت بحران آب گام های مثبتی برداشته شود .

علایی در این جلسه به برداشت آب های زیر زمینی اشاره کرد و گفت: 92 درصد آب استان از منابع زیر زمینی استحصال می شود و 8 درصد تامین آب بخش های کشاورزی، صنعت و شرب از ذخیره سازی سدها، رودخانه ها و روان آب ها تامین می شود .

وی در ادامه با اشاره به این که شهروندان صاحب کرامت هستند و باید به سخنانشان با دقت گوش کنیم گفت: شفافیت، صداقت، پاسخگویی صحیح و احترام به دیگران از سرمایه های اعتماد سازی است.

وی افزود بحران آب با مشارکت عمومی شهروندان حل خواهد شد و در این راستا باید تلاش کنیم با مدیرت صحیح مردم را پای کار بیاوریم .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اهمیت موقعیت جغرافیایی استان و کسری آب مخازن اظهار داشت: از 37دشت استان  34 دشت  بحرانی است بنابر این عملکرد خوب نیروهای جوان و تحصیل کرده برای حل مشکل بحران آب ضروری است که امیداوریم شما دوستان با مطالعه و سخت کوشی بخشی از مشکلات را رفع کنید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات