تقدیر دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی از مدیران شرکت آب...

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی، منابع طبیعی و حقوق عامه استان در خصوص حضور مدیران شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در گشت‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت‌المال با اهدای لوح تقدیری مراتب تشکر خود را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد حسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیری از زحمات مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی(محمد رضا صادقی‌فرد)، رئیس گروه حفاظت و بهره‌برداری از رودخانه‌ها(حسین بهرامی) و کارشناس گشت و بازرسی دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل(سعید رحمانی) این شرکت تشکر کرد .

متن تقدیرنامه به شرح زیر است :

خداوند متعال را شاکریم که جنابعالی توفیق خدمتگزاری به ملت شریف نصیبتان گردید؛ به این وسیله از تلاش و زحمات ارزشمند جنابعالی در راستای پیشبرد اهداف متعالی دستگاه قضایی و همدلی و همراهی جهت حفظ حقوق بیت‌المال؛ تشکر و قدردانی می‌شود .

توفیق روز افزونتان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، در خدمت به زائرین و مجاورین امام رضا(ع) تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از خداوند متعال خواستارم .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات