پروژه فضای شهری باباکوهی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد

پروژه فضای شهری باباکوهی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث فضای شهری باباکوهی؛ با تقدیر از کارگران، کارکنان، مهندسین و همه دست‌اندکاران این پروژه گفت: انتظار داریم که همه مدیران و کارکنان شهرداری از جمله در منطقه سه که به درستی چشم و چراغ این شهر و نگین گردشگری شیراز توصیف شده و آرامگاه دو شاعر، عارف، حکیم و افتخارات بزرگ دنیای اسلام و فارسی‌زبانان جهان یعنی حافظ و سعدی را در خود جای داده‌اند، این فرصت بزرگ را غنیمت بدانند.
وی اضافه کرد: انتظار ما این است که همه مدیران و کارکنان شهرداری از جمله در منطقه سه که از آن به عنوان چشم و چراغ این شهر یاد می‌شود، فرصت خدمت‌گذاری به مردم شیراز را غنیمت بدانند.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: واقعیت این است که اگر مردم خوب شیراز ما را انتخاب نمی‌کردند و نمایندگان دیگری شهردار و مدیران دیگری را هم انتخاب می‌کردند، باز هم پروژه‌های مختلف شهری با کیفیت کمتر یا بیشتر انجام می‌گرفت اما نکته‌ای را که همه ما باید توجه داشته باشیم این است که توفیق خدمت و امانت‌داری مردم مسوولیت بسیار خطیری است که باید با حساسیت تمام آن را پاس بداریم و برای لحظه لحظه آن ارزش قائل باشیم.
دکتر موسوی با قرائت آیاتی از قرآن کریم، بیان داشت: خداوند در سوره عنکبوت می‌فرماید که شما گمان می‌کنید همین که ایمان آورده‌اید ما شما را رها می‌کنیم و شما را آزمایش نمی‌کنیم؟ قطعاً اینگونه نیست؛ بنابراین ما باید این فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و تلاش کنیم برای جلب رضایت خداوند، به مردم بیشتر و بهتر خدمت کنیم.
وی اضافه کرد: ما نباید تردید کنیم که هر چقدر بیشتر کار کنیم اول از همه پاداش به خود ما برمی‌گردد چرا که خدمات ما رضایت مردم را در پی خواهد داشت و رضایت مردم هم جدای از رضایت خداوند نیست.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز این نوع نگاه به فرصت‌های شغلی را انگیزه‌ای برای خدمت خستگی‌ناپذیر به مردم توصیف کرد و افزود: شاید برای برخی سوال باشد که چطور برخی انسان‌ها شبانه‌روز کار می‌کنند و خسته نمی‌شوند؛ دلیل این است که این دسته از مردم به خوبی درک می‌کنند که این فرصت‌ها به راحتی به دست نیامده و بنابراین تلاش می‌کنند که از آن حداکثر استفاده را ببرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات