شهرداری اقدامات ارزشمندی را در راستای نشاط مردم انجام می دهد

شهرداری اقدامات ارزشمندی را در راستای نشاط مردم انجام می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سردار ابوالقاسم رضایی در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ایجاد فضای شهری باباکوهی بیان کرد: به مردم شیراز تبریک می‌گویم که مسولینی در راس کار آنها هستند که قلبشان برای کار برای مردم می تپد.
این مسئول نظامی افزود: شهرداری به دنبال ایجاد فضاهایی برای مردم است و دستوری که به ارتش جمهوری اسلامی داده شده خدمت گذاری به مردم است. امروز بزرگترین دستاورد ارتش جمهوری اسلامی تحقق شعار ارتش فدای ملت است و هر چه بتوانیم برای مردم و ایجاد نشاط در آنها انجام می دهیم.

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد نشاط در جامعه گفت: در شرایطی که دشمن دوست ندارد حتی یک کارگر ما کار کند اما با توجه به انبوه مشکلات شهرداری دارد اقدامات خوبی انجام می‌دهد.
امیر رضایی با اشاره به رویکرد ارتش در تعامل با سایر ارگان ها در زمینه ایجاد رفاه بیشتر برای مردم افزود: زمانی فرمانده نیروی زمینی به من گفتند فرصت ما برای خدمت به مردم مثل شب قدر است که به اندازه هزار شب است و اگر از این فرصت برای خدمت به مردم  استفاده  نکردیم بعدا غصه آن را میخوریم که چرا از این فرصت درست بهره نبردیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات