اعلام حمایت تمام قد شهرداری ساری از تیم فوتسال شهروند

اعلام حمایت تمام قد شهرداری ساری از تیم فوتسال شهروند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در جلسه ای که با حضور حسین زادگان استاندار مازندران برگزار شد، با اعلام حمایت شهرداری ساری از تیم فوتسال شهروند گفت: تیم فوتسال شهروند یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های ورزشی شهر ساری است که مورد حمایت شهرداری مرکز استان است.

شهردار ساری بیان داشت: تماشاگران ساروی با این تیم و فراز و فرودهایش در سطح فوتسال کشور خاطره دارند و به نوعی این تیم با هویت ورزشی ساری و ساروی ها گره خورده است؛ بنابراین شهرداری نمی تواند نسبت به این تعلق خاطر شهروندان بی تفاوت باشد.

رجبی گفت: با توجه به اینکه شهرداری ساری در طول سال‌های اخیر حمایت‌هایی از تیم ورزشی شهروند داشته است، چنانچه قرار باشد این تیم مورد حمایت کامل شهرداری ساری قرار گیرد باید از مالکیت شخصی خارج شده و طی مراحل رسمی و قانونی تحویل شهرداری مرکز استان گردد.

همچنین، حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این نشست، ضمن قدردانی از حمایت های شهرداری ساری از تیم فوتسال شهروند ساری گفت: تیم شهروند یکی از تیم های قدیمی مرکز استان در حوزه ورزش است که مجموعاً پرونده قابل قبولی دارد؛ این تیم برای تداوم موفقیت در میدان‌های ورزشی و رقابتی نیاز به حمایت‌های ویژه دارد.

وی افزود: باید راهکارهای قانونی برای حمایت کامل شهرداری ساری از این تیم به عنوان یکی از نمادهای حضور مرکز استان در عرصه ورزشی کشور اندیشیده شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات