نایب قهرمانی رضا سلیمی در مسابقات دارت کارکنان کشور

دبیر هیات ورزش صنعت آب و برق استان اردبیل از نایب قهرمانی رضا سلیمی از شرکت آب منطقه ای اردبیل در مسابقات دارت کارکنان کشور به مناسبت هفته دولت خبر داد.

مهندس مقصود علی اکبری گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات دارت در سطح کشور بصورت آنلاین برگزار شد و در مسابقات دارت آنلاین کارمندان کشور که بمناسبت هفته دولت با شرکت بیش از ۵۳۳ نفر در بخش آقایان و بانوان برگزار گردید، رضا سلیمی از شرکت آب منطقه ای اردبیل نائب قهرمان شد.

وی افزود: به همین مناسبت مسابقه آنلاین دارت در بین همکاران صنعت آب و برق استان نیز برگزار گردید و در این مسابقه رضا سلیمی از شرکت آب منطقه ای اردبیل اول ، علی نوروزی از نیروگاه دوم و مقصود علی اکبری و شاهین پاست به ترتیب از شرکت آب منطقه ای اردبیل و شرکت آب و فاضلاب استان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مهندس علی اکبری همچنین در ادامه تصریح کرد: هفته گذشته در مسابقات آنلاین دارت کارگری استان نیز رضا سلیمی مقام اول را به دست آورد.

وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی انجام یافته در جهت شادابی و سلامت همکاران برنامه های کوهنوردی، پیاده روی و چند رشته ورزشی دیگر با رعایت پروتکل بهداشتی انجام خواهد یافت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات