برطرف شدن بیش از 70 درصد مشکلات پسماند در محلات فاز دو

برطرف شدن بیش از 70 درصد مشکلات پسماند در محلات فاز دو

احمد شاه بالایی در ارتباط تلفنی با برنامه #صبح_سیلک همکاری و همدلی میان همسایگان ساکن در محلات فاز دو شهرک ناجی آباد در پیگیری و حل مشکلات را یادآور شد و عنوان کرد: کوچه‌های این محلات از نظر نوع مشارکت به سه دسته سبز، زرد و قرمز تقسیم شده‌اند.

وی افزود: کوچه‌های سبز معابری است که ساکنین آن کمترین زباله را تولید کنند، در روز هیچ پسماندی را بیرون نگذارند و توجه بیشتری به حفظ نظافت محیط زندگی خود و مشارکت جدی‌تری در تفکیک از مبدا و... داشته باشند.

مدیر منطقه دو شهرداری اضافه کرد: ساکنین این کوچه‌ها به صورت ویژه تشویق می‌شوند و در برابر آن کوچه‌های قرمز است که ساکنین آن کمتر به مدیریت پسماند خانگی توجه دارند و برای شناسایی خاطیان حتی از کودکان و نوجوانان کمک می‌گیریم.

شاه بالایی، ایجاد همدلی میان مردم برای حمایت از افراد کم بضاعت در محلات را از اتفاقات خوب طرح زیست بانو دانست و تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب بانوان شهردار محلات، قصد داریم در مباحث معتمدین محلی مشارکت بانوان را پررنگ نشان دهیم و از حضور آنان بعنوان معتمدین جدید بهره ببریم.

مدیر منطقه دو شهرداری، حضور و مشارکت مردم را در حل مشکلات شهری تأثیرگذار خواند و اذعان کرد: در طرح زیست بانو نظافت معابر، بازیافت و دیگر خدمات شهری برنامه‌ریزی شده است و مشارکت‌ها در گروه های فضای مجازی درج می‌شود و مشکلات گذاشتن زباله در روز برطرف می‌گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات