طرح شهرداران محلات ساختار شهرداری را به نهادی اجتماعی تبدیل می کند

طرح شهرداران محلات ساختار شهرداری را به نهادی اجتماعی تبدیل می کند

سیدمهدی پیغمبرزاده در گفتگو با برنامه #صبح_سیلک برگزاری 22 کلاس آموزش حضوری هفتگی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور 10 استاد برجسته ویژه طرح شهرداران محلات در فاز دو شهرک ناجی آباد را بیان و تصریح کرد: 24فایل آموزشی، 25 کلیپ و داده نگاری نیز به منظور آموزش های مجازی این طرح تهیه و در فضای مجازی درج شد.

وی افزود: کانال ها و گروه های مجازی پیام رسانی ویژه هر محله فاز دو شهرک ناجی آباد ایجاد شده و تمامی ساکنان هر کوچه با عضویت در آن ضمن درج تصاویر به بیان حساسیت ها و دغدغه های خود در بخش مدیریت پسماند خانگی می پردازند و با انتشار این عکس ها از شهرداران محله درخواست پیگیری می کنند.

پیغمبرزاده با اشاره به تجارب ارزنده اجرای طرح زیست بانو در فاز دوم شهرک ناجی آباد خاطرنشان کرد: وقتی به برخی شهروندان خطاکار در مورد آسیب های زیست محیطی رهاکردن بی ضابطه پسماند آگاهی دادیم، همراهی آنان باعث حل مسایل شد و این یعنی در مبحث پسماند 90 درصد موضوع با ارایه آموزش هایی است که می تواند مشکلات را حل کند.

وی از اجرای طرح زیست بانو وشهرداران محلات در ناحیه 4 منطقه 5 خبر داد و گفت: در برنامه های آتی این طرح در فاز یک ناجی آباد، لتحر و... هم اجرایی می شود.

پیغمبرزاده عنوان کوچه های سبز در طرح زیست بانو و شهرداران محلات که بصورت پایلوت از اردیبهشت ماه در محله های فاز دوم شهرک ناجی آباد اجرا شده، را متوجه محله هایی دانست که ساکنین آن در نظافت، تمیزی، تفکیک از مبدا و... مشارکت حداکثری دارند.

وی در پایان متذکر شد: نصب بنرهای اطلاعات محله، جانمایی گلدان های سبز، اهدای اقلام فرهنگی مرتبط با موضوع بازیافت و اولویت دادن به اجرای طرح های عمرانی در محله از جمله مشوق های درنظرگرفته شده برای کوچه های سبز است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات