اجرای نقاشی دیواری مدارس در رأس برنامه های سازمان زیباسازی قرار دارد

اجرای نقاشی دیواری مدارس در رأس برنامه های سازمان زیباسازی قرار دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: زیباسازی فضای تحصیلی دانش آموزان موجب ترویج روحیه نشاط میان آن ها می شود و زمینه مناسبی برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم می کند.

وی ادامه داد: اجرای نقاشی دیواری بر روی دیوارهای برخی از مدارس سطح شهر با موضوعات مختلف صورت گرفته است، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در تلاش است تا  در راستای اجرای این پروژه بر روی دیوار های سایر مدارس نیز گام بردارد.

این مسئول تصریح کرد:  شهدای حسن پور، تقوی، صدرا ولایت، رضویه، هنرهای زیبای الزهرا، شاهد فضیلت، حاجی بهرامی، ایران، شاهد آقاجانی و ارم از جمله مدارسی هستند که نقاشی دیواری بر روی دیوارهای آن ها انجام شده است.

قاسمی مدارس عمار یاسر، شهید مدنی، شهیدی، حاج عباس امینی، شاهد بهشتیان و ... را از دیگر مدارسی برشمرد که بر روی دیوار آن ها نقاشی دیواری با طراحی مختلف اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: مساحت کل این پروژه دو هزار و 500 متر مربع است که در مرداد و شهریور ماه سال جاری اجرا شده است. گفتنی است که اجرای این نقاشی دیواری ها توسط هنرمندان توانمند و مجرب قزوینی صورت گرفته که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و موجب جلب رضایت آنان شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات