بهره وری موثر واحدهای تولیدی سازمان عمران

بهره وری موثر واحدهای تولیدی سازمان عمران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، امروز محدودیت منابع و رشد روز افزون نیازها، مدیریت هزینه از مزیت به ضرورت تبدیل شده است به همین منظور دستگاههای خدمات رسان و اجرایی همچون شهرداری ها می کوشند تا با افزایش ظرفیت های داخلی خود، ضمن ارائه خدمات مطلوب، کاهش هزینه ها را نیز در بخش های مختلف ستادی و اجرایی عملیاتی کنند.

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری به عنوان بزرگترین سازمان تابعه شهرداری ساری در حوزه اجرای پروژه های عمرانی از زمان آغاز به کار مدیریت عباس رجبی در این دستگاه اجرایی توانست به خوبی در سیاست خودکفایی شهرداری، سرمایه های انسانی و تجهیزات خود را نمایان سازد.این مهم با پذیرش اصل تکیه بر توان و ظرفیت های درون سازمانی محقق شده است.

مجموعه کارخانه آسفالت این سازمان در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع واقع شده و دارای واحدهای تولیدی همچون کارخانه تولید آسفالت، کارگاه تولیدات مصنوعات مختلف بتنی، کارگاه تولید بتن و بتن rcc است که می تواند نیازهای عمرانی شهرداری ساری را در اجرای پروژه های عمرانی این شهر تأمین و حتی قابلیت عرضه در بازار فروش را نیز دارد.

در مجموعه مذکور روزانه قابلیت تولید ساعتی حدود 90 الی 120 تن آسفالت، 200 مترمکعب بتن، 350 الی 400 عدد بلوک، 300 عدد نوه بتنی، 300 عدد جدول بتنی وجود دارد که عمدتاً مورد مصارف پروژه های روزمره عمرانی می شود.

سازمان عمران در مجموعه تولیدات خود قادر به تولید باکس های عظیم پیش ساخته، دیوارهای پیش ساخته، دال های بتنی و سایر فراورده های بتنی است که با ارزیابی دقیق کیفی در آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، در پروژه های همچون زیرگذرهای درون شهری، کانال های بزرگ درون شهری، ساماندهی اراضی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

با حُسن اعتماد عباس رجبی و مجموعه شهرداری ساری به توان و ظرفیت های  سازمان عمران، این مجموعه توانسته در کمتر از 6 ماه گذشته به تولید موزائیک فرش دست پیدا نماید تا در بخش پیاده روسازی های سطح شهر، این نهاد مردمی را به خوکفایی برساند؛ ذینفعان، بخش خصوصی و عموم شهروندان ساروی می توانند از ظرفیت تولید روزانه 230 متر مربع تولید انواع موزائیک در خط تولید سازمان فوق بهره مند شوند.

کارگاه تولید بتن Rcc سازمان عمران که جزو اولین واحد های تولیدی دستگاهای اجرایی مازندران به شمار می رود، قادر است روزانه حدود 600 متر مکعب در یک شیفت کاری بتن تولید نماید و علاوه بر مقاومت بیشتر به نسبت مدل های مشابه، به دلیل همگن بودن با طبیعت پیرامون خود، از آلایندگی های زیست محیطی بدور خواهد بود؛ مضاف بر آن بر اساس ارزیابی صورت گرفته این بتن تا 40 درصد هزینه کمتری با مقایسه با تولید آسفالت در پروژه های راهسازی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات