راه‌اندازی کتابخانه مجازی در فرهنگسرای ترافیک

راه‌اندازی کتابخانه مجازی در فرهنگسرای ترافیک

راه‌اندازی کتابخانه مجازی در فرهنگسرای ترافیک

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی ضمن اشاره به راه‌اندازی کتابخانه مجازی در روزهایی که شیوع کرونا، دسترسی به محصولات فرهنگی را با مشکلات زیادی مواجهه کرده است، اظهار کرد: در راستای کاهش سفرهای غیرضروری و خطر شیوع ویروس کرونا کتابخانه فرهنگ‌سرای ترافیک، خدمات غیرحضوری به شهروندان ارائه می‌دهد.
وی افزود: با توجه به طولانی شدن دوره شیوع ویروس کرونا، سازمان اجتماعی و فرهنگی تلاش می‌کند تا در کنار کاهش سفرهای غیرضروری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت عمومی و از سوی دیگر ارائه خدمات فرهنگی به بهبود شرایط کتاب‌خوانی نیز کمک شود.
یوسفی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی کتابخانه «فرهنگ ‌سرای ترافیک» موجودی کتاب موردنظر خود را بررسی و درخواست خود را برای دریافت کتاب مد نظر ثبت کنند. همچنین درخواست کتاب به تعداد چهار جلد به صورت همزمان نیز امکان پذیر است.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند پس از تایید درخواست خود در زمان‌های تعیین شده به فرهنگ‌سرا مراجعه و کتاب‌های مدنظر خود را تحویل بگیرند. این اقدام با هدف سهولت دسترسی علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و پیگیری از ابتلا به کرونا در وضعیت کنونی صورت گرفته است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات