پیشرفت و توسعه مشهد، رضایتمندی همه مردم ایران را  ...

پیشرفت و توسعه مشهد، رضایتمندی همه مردم ایران را ...

پیشرفت و توسعه مشهد، رضایتمندی همه مردم ایران را به ارمغان می‌آورد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی مشهدمقدس، ظهر امروز جلسه مشترک محمدرضا حیدری، رئیس و شهناز رمارم، عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با کریم صادق‌زاده، عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای شهر تبریز برگزار شد.

محمدرضا حیدری در این جلسه با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد و کلانشهرهای کشور نیز با مسائل و مشکلات مشابهی درگیر هستند، اظهارکرد: علیرغم همه این دشواری‌ها، در حال حاضر بیش از 40 پروژه عمرانی فعال در سطح شهر داریم؛ عملیات اجرایی و احداث 2 خط قطارشهری نیز در حال اجراست.

حیدری در این جلسه از توجه ویژه شورای پنجم به حاشیه شهر مشهد سخن گفت و افزود: سیاست توسعه متوازن و عدالت محور، اساسی‌ترین رویکرد شورای شهر برای مناطق کم‌برخوردار بوده و پیوسته سعی داشته‌ایم که سرانه‌های خدماتی در این مناطق را افزایش دهیم.

شهناز رمارم هم در این جلسه به تشریح مطالبی درخصوص مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی مشهد پرداخت و اظهارکرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم، توجه ویژه‌ای به این مناطق شده و با نظارت کمیسیون شهرسازی و معماری نیز مشاوری برای پهنه‌بندی حریم شهر اتخاذ شد تا مانع از گسترش حاشیه‌نشینی شویم.

وی با اشاره به حاکم شدن سیاست بازآفرینی در محلات هدف بازآفرینی و اینکه نیمی از دفاتر تسهیلگری کشور در مشهد مستقر هستند، افزود: این دفاتر براساس وضعیت حاکم بر محلات هدف نسبت به تهیه سند توسعه محله باید اقدام کنند؛ این سند باید مطابق با طرح‌های بالادستی باشند.

کریم صادق‌نژاد، عضو هیات رئیسه شورای شهر تبریز هم گفت: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی شهر مشهد با سرعت خوبی پیش می‌رود که از جمله آن‌ها میتوان به تقاطع چندسطحی آزادگان اشاره داشت.

صادق‌زاده با بیان اینکه مشهدمقدس از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: این شهر برای همه مردم ایران اهمیت دارد و هرچقدر توسعه و رشد و زیباسازی شود، رضایت و خرسندی همگان را به ارمغان می‌آورد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات