عملکرد واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در مرداد ماه تشریح شد

عملکرد واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در مرداد ماه تشریح شد

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر با اشاره به اقدامات واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در مرداد ماه امسال افزود: براساس سیاست ها و دستورالعمل های ابلاغی شهرداری قزوین واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در مرداد  سال 99، 184 مورد ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیر مجاز را به ثبت رسانده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: دریافت حکم قضایی جهت ممانعت از ساخت و ساز و اجرای حکم اقدام دیگری است که در مرداد ماه امسال 25 مورد به ثبت رسیده است.

فدایی فر خاطرنشان کرد: در زمینه ارائه اخطار کتبی جهت تعطیلی کار هم این منطقه 234 مورد را به ثبت رسانده است.


وی بیان کرد: این واحد اقدامات مختلفی را هم در زمینه ارائه اخطار کتبی از متخلفین، جمع آوری وسایل متخلفین و استرداد وسایل جمع آوری شده سد معبر و پلیس ساختمان انجام داده است .

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین تصریح کرد: اخذ تعهد از دستفروشان، جمع آوری وسایل و لوازم کار از جمله پوشاک، خوراکی، پرندگان و غیره و ابلاغیه کسب و پیشه و عوارض منزل هم از دیگر اقداماتی است که واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در سال گذشته آمارهای مختلفی را به ثبت رسانده است .

فدایی فر گفت: امیدواریم همشهریان به دستورالعمل ها و ابلاغیه های مختلفی که از سوی شهرداری صادر می شود توجه ویژه داشته باشند تا بدین وسیله آمار واحد اجرائیات این منطقه باز هم شاهد روند نزولی باشد .

پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات