تنظیف روزانه بیش از 35 هزار مترمربع از معابر میدان میوه و تره بار

تنظیف روزانه بیش از 35 هزار مترمربع از معابر میدان میوه و تره بار

مهدی پایواره  با اشاره به برنامه‌های خدماتی شاخص حوزه ساماندهی مشاغل شهری، با هدف خدمت‌رسانی به  غرفه‌داران  بیان کرد: به منظور ارتقای بهداشت محیط، جلوگیری از انباشت زباله و کاهش آلودگی های زیست محیطی، این حوزه  نسبت به جمع آوری زباله، پاکسازی و نظافت به صورت روزانه در سطح میدان میوه و تره بار اقدام می‌کند.

وی  خاطرنشان کرد: عوامل خدماتی شهرداری با حضور و نظارت کارکنان و مسئولین شیفت حوزه ساماندهی مشاغل شهری به طور روزانه به امر عملیات پاکسازی، تنظیف معابر، سطح میدان میوه وتره بار می‌پردازند.

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت نظافت معابر میدان میوه و تره بار  در وضعیت مطلوب است، بیان کرد: به همین منظور تمهیدات لازم از جمله تامین مخازن جمع آوری زباله در معابر و همچنین تعویض کیسه زباله سطل‌های موجود، پاکسازی و هرس درختان و همچنین شستشوی محوطه میدان میوه و تره بار به صورت هفتگی و مستمر انجام می‌شود.

پایواره افزود: علاوه بر این اقدامات، رویکرد توجیهی و فرهنگ‌ساز نیز در این حوزه دنبال می‌شود تا مشکلات این حوزه نظیر آلودگی‌های ناشی از ریخت و پاش پسماند و زباله رفع شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات