استعدادیابی و ارتقای سطح آگاهی در سایه فعالیت های خانه فرهنگ جوان لتحر

استعدادیابی و ارتقای سطح آگاهی در سایه فعالیت های خانه فرهنگ جوان لتحر

فائزه رمضان‌زاده در گفتگو با برنامه #صبح_سیلک با اشاره به فعالیت مربیان بومی در سه کارگاه نقاشی، زبان انگلیسی و آشپزی طی سال گذشته بیان کرد: کارگاه آموزشی با هدف ازدواج پایدار و سالم از جمله برنامه‌های مهم این مرکز در سطح سازمانی بوده است.

به گفته وی، کارگاه آموزشی خلاقیت در بازیافت در کنار برگزاری نمایشگاه‌هایی مثل هنرآفرینی های کودکان، صنایع دستی بانوان و عرضه محصولات کشاورزی از دیگر برنامه های مهم خانه فرهنگ جوان لتحر در سال گذشته بوده است.
رمضان‌زاده با اشاره به پذیرش 300 نفر از مراجعین به خانه فرهنگ جوان لتحر به منظور کنترل فشار خون، نقش این مجموعه را در شناسایی بیماران مهم ارزیابی کرد و گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا نیز با گروه بندی‌های پنجگانه برای توزیع مواد ضدعفونی و توزیع بسته های حمایتی برای خانواده‌های نیازمند اقدام کردیم.

وی از فعالیت مجدد کارگاه‌های آموزش حضوری خانه فرهنگ جوان طی دو هفته اخیر با توجه به محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه اطلاعات آموزشی و کارگاهی را نیز در گروه‌های بومی مانند کانال پویش مردمی لتحر بارگذاری کرده است.

رمضان‌زاده افزود: کارگاه‌های خانه فرهنگ جوان لتحر در این دوران شیوع کرونا بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی با 10 نفر ظرفیت و در فضای باز برگزار می‌شود.

مسئول خانه فرهنگ جوان ناحیه لتحر برگزاری جشنواره غذاهای خانگی با هدف ترویج غذاهای سالم، ویژه برنامه تکریم خانواده های  معظم شهدا و جشنواره آب و آیینه را جزو مهم ترین رویدادها در سال گذشته ذکر و عنوان کرد: جشنواره خاطره‌انگیز آب و آیینه با هدف ترویج ازدواج های آسان با استقبال بیش از یک هزار نفر در سال گذشته برگزار شد و یک زوج کاشانی با مهریه پایین به عقد همدیگر درآمدند و هدایایی به همراه سفر به مشهد مقدس دریافت کردند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات