نگاه ویژه مدیریت شهری کنونی به پیشرفت و آبادانی لتحر

نگاه ویژه مدیریت شهری کنونی به پیشرفت و آبادانی لتحر

جواد زینلی در گفتگو با برنامه #صبح_سیلک، ناحیه لتحر را نیازمند عمران شهری بیشتر بخصوص در موضوع آزادسازی معابر دانست و افزود: مردم باید با همکاری بیشتر در انجام توافقات و آزادسازی‌ها، یاری‌گر شهرداری باشند.

وی خاطرنشان کرد: رودخانه لتحر باید ابتدا کاملا آزادسازی سپس سنگ‌چینی شود، از این روز احداث بلوار قائم(عج) نیازمند همیاری و همکاری شهروندان است و تا این همکاری نباشد آبادانی در این ناحیه انجام نمی‌شود.

این معتمد ناحیه لتحر، اجرای آسفالت خیابان 14 معصوم ناحیه لتحر را با وجود محدودیت های موجود یادآور شد و گفت: این محور مورد استفاده زارعان با خرابی آسفالتش برای عبور و مرور کشاورزان خطرساز بوده است.

وی انجام آزادسازی‌ها، احداث بلوار قائم(عج) و خیابان زیارت را از مهم ترین اقدامات عمرانی جاری در ناحیه لتحر برشمرد و تصریح کرد: احداث بوستان 7 هزار مترمربعی در همسایگی ورزشگاه لتحر فضای مناسبی برای استفاده مردم ایجاد خواهد کرد.

زینلی، با تأکید بر اجرای کامل آسفالت خیابان‌های همت و شهید صیاد شیرازی گفت: برخی کوچه‌های لتحر نیازمند زیرسازی و بهسازی است تا در هنگام نزولات آسمانی برای تردد در آن مشکل ایجاد نشود.

وی مشارکت خیرین در احداث فضاهای ورزشی مثل زورخانه را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: فعالیت جوانان این ناحیه علاوه بر ورزش باستانی در رشته‌های دیگری مثل کشتی و... پررنگ است.
معتمد ناحیه لتحر در پایان از مسئولین جوان شهری خواست تا در سایه همدلی و اتحاد، طعم شیرین خدمت را به مردم بچشانند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات