سیستم مکانیزه پایانه مسافربری امام‌رضا(ع)، الگویی  ...

سیستم مکانیزه پایانه مسافربری امام‌رضا(ع)، الگویی ...

سیستم مکانیزه پایانه مسافربری امام‌رضا(ع)، الگویی برای سایر شهرهاست/ بخشودگی جرائم شرکت‌های مسافربری بین‌شهری درصورت پرداخت عوارض معوق

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام‌رضا(ع)، با اشاره به بازدیدی که در ابتدای فعالیت شورای پنجم از این پایانه داشت، اظهارکرد: در این بازدید معضلات و مشکلات مختلفی همچون حضور دلال‌ها، نوع جایگیری شرکت‌ها و ... مشاهده شد که شرایط اسفناکی را رقم زده بود.

بهاروند افزود: برهمین اساس، اجرای فرایندی سیستمی و هوشمند را پیشنهاد دادیم که خوشبختانه درحال حاضر در پایانه امام‌رضا(ع) اجرایی شده و تمامی فرآیندها به شکل مکانیزه و اینترنتی است.

وی با بیان اینکه پیشتر شرکت‌ها برای جایگیری در نزدیکی ورودی رقابت داشتند، گفت: با بهره‌گیری از شیوه جدید کنونی، تمامی شرکت‌ها دسترسی یکسانی دارند و رقابت‌های ناسالم حذف شده است؛ فروش حضوری نیز تنها یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس امکان‌پذیر است.

عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: این طرح که به صورت پایلوت و به همت مدیریت شهری مشهد در دوره شورای پنجم اجرایی شده، قابلیت تسری به سایر شهرهای کشور را دارد.

بهاروند در ادامه گفت: با تکیه بر تعامل و گفتگو، بسیاری از اختلافات بین شرکت‌های مسافربری بین شهری با سازمان پایانه‌های مسافربری برطرف شده است؛ برخی شرکت‌ها سالها عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند و جرائمی نیز درنظر گرفته شده که براساس تصمیم اتخاذ شده درصورتیکه شرکت‌ها عوارض معوقه خود را پرداخت کنند، مشمول بخشودگی خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات