حوزه عمرانی و حمل‌ونقل مدیریت شهری مشهد در کشور  ...

حوزه عمرانی و حمل‌ونقل مدیریت شهری مشهد در کشور ...

حوزه عمرانی و حمل‌ونقل مدیریت شهری مشهد در کشور سرآمد است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در مراسمی که به مناسبت بهره‌برداری از ۳۲۰ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شده و همچنین افتتاح مجتمع ورزشی شهدای تاکسیرانی و جایگاه سوخت اختصاصی سازمان اتوبوس‌رانی، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی هستیم که موجب رفاه و آسایش تاکسیرانان، اتوبوسرانان و شهروندان مشهدی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای فعالیت شورای پنجم شاهد تجمع‌های اعتراضی مستمر رانندگان ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی بودیم، گفت: طی ۳ سال اخیر با حمایت‌ها و پشتیبانی اعضای شورای شهر و تلاش‌های شهردار و مدیران شهری، اکنون شاهد حاکم شدن آرامش بر این فضا هستیم و طرح‌های خوب و ارزشمندی اجرایی شده است.

بهاروند در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه با این اقدامات، امروز حوزه عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک مشهد در بخش‌های مختلف اعم از مترو، تاکسی، اتوبوس و ... سرآمد سایر کلانشهرهای کشور هستیم و امیدواریم این روند مستمر و ادامه‌دار باشد.

عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با اشاره به جلسه اخیر خود با برخی از فعالان اقتصادی، گفت: در این نشست، جملگی ابراز خرسندی کردند که در این دوره از مدیریت شهری، مشهد به کارگاه عمرانی بزرگی تبدیل شده است؛ این رضایتمندی از سیاستگذاری‌های شورای شهر و اقدامات شهرداری بسیار ارزشمند است.


وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد که تحرک بی‌نظیری در سطح شهر ایجاد کرده است، گفت: کمیسیون نیز همیشه از لوایح ارسالی در صحن علنی حمایت کرده و ثمره آن همین شده که تا پایان سال، هرماه شاهد افتتاح پروژه های مختلف خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات