تاکید بر گسترش همکاریهای مشترک بین نظام مهندسی گلستان و شرکت گاز

تاکید بر گسترش همکاریهای مشترک بین نظام مهندسی گلستان و شرکت گاز


در دیدار رییس و  اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با مدیر عامل شرکت گاز این استان، بر گسترش همکاریهای مشترک تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، رییس و اعضای هیات مدیره سازمان نشست مشترکی با مهندس طالبی مدیر عامل شرکت گاز گلستان برگزار کردند.

محمد ابراهیم پور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، ضمن عرض تبریک انتصاب مهندس طالبی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت گاز استان، گفت: با عنایت به دیدگاه و مسوولیت پذیری که شما نسبت به اجرای مقررات ملی ساختمان به خصوص در اجرای مبحث 17 دارید، این امر می تواند سبب تعامل بهتر و بیشتر بین دو نهاد و خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر به هم استانی های عزیز شود.

در همین حال، طالبی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان به عنوان بزرگترین ظرفیت  فنی و تخصصی گلستان، می تواند بهترین مشاور ما در اجرای پروژه ها باشد و می توانیم با تکیه بر دانش و تخصص اعضای سازمان  کارها و فعالیت ها را به صورت فنی و تخصصی تر انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شرکت گاز استان آمادگی و حمایت  کامل خود را جهت انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشترک با سازمان  اعلام می کند.

طالبی همچنین خاطر نشان کرد: همکاران بنده در شرکت گاز  مقدمات لازم برای انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین را فراهم می کنند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات