قطع انشعاب 70 مشترک پرمصرف آب در شهرستان خلیل‌آباد خراسان رضوی

قطع انشعاب 70 مشترک پرمصرف آب در شهرستان خلیل‌آباد خراسان رضوی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد کاظمی" افزود: مشترکان پرمصرف از آب شرب برای آبیاری باغ استفاده می‌کردند که انشعاب آنها پس از فصل تابستان و در صورت استانداردسازی وصل خواهد شد.
وی با اشاره به نصب پمپ آب روی انشعابات توسط 300 مشترک گفت: این تعداد مشترک پس از اخطار کتبی، منصوبات خود را اصلاح کردند.
مدیر امور آب و فاضلاب خلیل‌آباد، این اقدامات را در راستای تامین آب 13 هزار و 700 مشترک شهری و 10 هزار مشترک روستایی دانست و افزود: حفر چاه شماره 5 خلیل آباد، اجاره آب کشاورزی و تعامل با آبفای کاشمر از دیگر برنامه‌های این امور در تامین آب شرب ساکنان دو شهر و 26 روستای تحت پوشش است.
وی با بیان اینکه آب شرب مورد نیاز مشترکان از 15 حلقه چاه تامین می‌شود، بر حفر یک حلقه چاه دیگر تا سال آینده به منظور برخورداری شهروندان و روستائیان از شرایط پایدار آب تاکید کرد.
کاظمی با اشاره به تامین آب 13 روستا از شش حلقه چاه شرب شهر خلیل آباد خاطرنشان کرد: حفر چاه جدید با توان 33 لیتر برثانیه مشکل تامین آب این شهر و روستاهای اطراف را تا حد زیادی حل کرده است.
وی با بیان اینکه روستاهای این شهرستان دارای شبکه آبرسانی است، یادآور شد: آب شرب شهرستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هیچ روستایی با تانکر آبرسانی نمی‌شود.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات