نوسازی بیش از ۴۳۰۰ متر مربع پوشش پلی کربناتی سقف پل های عابر پیاده

نوسازی بیش از ۴۳۰۰ متر مربع پوشش پلی کربناتی سقف پل های عابر پیاده

نوسازی بیش از ۴۳۰۰ متر مربع پوشش پلی کربناتی سقف پل های عابر پیاده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود رضوی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این اقدام به منظور تامین رفاه و آسایش شهروندان و همچنین زیباسازی منظر شهری صورت گرفته است.
وی افزود: در این اقدام پوشش پلی کربناتی فرسوده بیش از چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع از پل های عابر پیاده در سطح مناطق مشهد تعویض و نوسازی شده است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: با توجه به اهمیت پل های عابر پیاده در راستای حفظ سلامتی و ارتقا ایمنی عابرین پیاده از عرض مسیرهای پرخطر؛ ایجاد شرایط مناسب تر و مطلوب تر برای تردد شهروندان از جمله نصب آسانسور و پله برقی و مسقف کردن پل ها جهت محافظت عابرین از اشعه خورشید، باران و برف، نوسازی و بهسازی پوشش های مستهلک در دستور کار سازمان قرار دارد .
رضوی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار و ۳۰۰ متر پوشش پلی کربناتی فرسوده پل های عابر پیاده تعویض و نوسازی شده است که دو هزار و ۳۰۰ متر آن مربوط به پل های عابرپیاده در محور بولوار وکیل آباد و بیش از دو هزار متر نیز مربوط به پل های عابرپیاده در محور بزرگراه شهید کلانتری، بولوار رسالت شمالی، بولوارتوس و بزرگراه چراغچی می شود.
وی اضافه کرد: نوع ورق به کار رفته در عملیات تعویض پوشش پل ها از جنس پلی کربنات مخصوص و ضد اشعه مضر خورشید است که در تمامی پل های عابرپیاده احداث شده توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد، به کار رفته است.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات