نصب40 ایستگاه دوچرخه جدید با ظرفیت 80فضای پارک در 3ماه گذشته

نصب40 ایستگاه دوچرخه جدید با ظرفیت 80فضای پارک در 3ماه گذشته

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین جهانگیری گفت: براساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین ترویج استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری یکی از برنامه های اولویت دار سازمان به شمار می رود.


وی عنوان کرد: در این راستا اقدامات متنوعی از قبیل اجرای پروژه های ترافیکی و برنامه های فرهنگی در دستورکار سازمان قرار گرفته است.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: احداث مسیرهای دوچرخه و ایمن سازی این مسیرها از جمله اقدامات عمرانی و برپایی همایش های دوچرخه سواری و تئاتر از اقدامات فرهنگی قابل اجرا در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری به شمار می رود.


جهانگیری گفت: همچنین به منظور پارک ایمن دوچرخه ها توسط شهروندان در نقاط مختلف شهر، ایستگاه های دوچرخه در نقاط مختلف شهر با اولویت مراکز اداری، مذهبی و تاریخی نصب می شود.


وی خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته 40 ایستگاه دوچرخه جدید با ظرفیت 80 فضای پارک در نقاط مختلف شهر از جمله مقابل بانک شهر خیابان شهید بابایی، انتهای بازار، روبروی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روبروی دانشگاه نیروی انتظامی  و.....نصب شده است.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: با نصب ایستگاه های دوچرخه شهروندان علاقمند به دوچرخه سواری در معابر سطح شهر می توانند با خیالی آسوده دوچرخه های خود را در این ایستگاه ها پارک کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات