نصب ایزولاتور در چراغ راهنمایی تقاطع معلم-بابایی

نصب ایزولاتور در چراغ راهنمایی تقاطع معلم-بابایی

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری گفت: با توجه به اینکه نوسانات و قطعی برق موجب وارد آمدن خسارت به تجهیزات و قطعات چراغ های راهنمایی تقاطع های سطح شهر می شود پروژه نصب ایزولاتور برای چراغ های راهنمایی را در دستورکار قرار دادیم.


وی عنوان کرد: براین اساس برای نخستین بار و به صورت آزمایشی یک دستگاه ایزولاتور در چراغ راهنمایی تقاطع معلم-بابایی نصب کردیم.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: پس از گذشت مدت زمان ۲ماه که از نصب ایزولاتور در چراغ راهنمایی تقاطع مذکور می گذرد، ارزیابی عملکرد این چراغ راهنمایی نشان داد که نصب ایزولاتور اثرات مثبتی در چراغ های راهنمایی دارد.


جهانگیری گفت: در این مدت علی رغم اینکه چراغ راهنمایی تقاطع معلم-بابایی یکی از چراغ های چشمک زن و مشکل دار سطح شهر بود هیچ گونه قطعی و خرابی نداشت بنابراین از نتیجه اجرای این پروژه رضایت مندی کامل وجود دارد.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه هر ماه حدود 20 میلیون تومان صرف تعمیر و نگهداری قطعات یدکی چراغ های راهنمایی می شود، نصب ایزولاتور با اعتبار حدود20میلیون تومان می تواند هزینه های تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به مشکلات ترافیکی که چشمک زن شدن چراغ های راهنمایی ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: چشمک زن شدن چراغ ها علاوه بر تحمیل هزینه های بالای تعمیر و نگهداری به سازمان، نارضایتی عمومی را نیز به دنبال دارد زیرا با چشمک زن شدن چراغ، تقاطع قفل شده و احتمال وقوع تصادفات افزایش پیدا می کند.


جهانگیری افزود: نفوذ آب ، رطوبت و موش خوردگی  مهمترین علل تخریب سیستم چراغ های راهنمایی و چشمک زن شدن این تجهیزات به شمار می رود که با نصب ایزولایتور در چراغ های راهنمایی میتوان از مشکلات مذکور جلوگیری کرد.

وی یادآور شد:با توجه به اهمیت نصب ایزولاتور در چراغ های راهنمایی،اجرای پروژه مذکور در ورودی ها و خروجی های شهر‌، تقاطع های حساس مانند بلوار سردار شهید سلیمانی و شریان های پرسرعت سطح شهر در دستورکار سازمان قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات