سریال جلال در معرفی تاریخ تبریز موثر است

سریال جلال در معرفی تاریخ تبریز موثر است

به گزارش شهریار، شهرام دبیری امروز در آیین آغاز ضبط فصل دوم سریال جلال گفت: خلاء سریال‌های خوب داخلی به چشم می‌خورد و از طرفی الگوسازی نامناسب سریال‌های خارجی در شبکه‌های ماهواره‌ای، مبانی خانواده را زیر سوال می‌برد.

او افزود: باید تلاش کنیم که سریال داخلی خوب تهیه کنیم چرا که عامل موفقیت ما در این زمینه مشارکت مردم و مخاطب پذیری صدا و سیما است و این امر موجب می‌شود که هنرمندان و کارگردانان خوب ما در عرصه صدا و سیمای کشور قابیلت های خودشان را نشان دهند.

دبیری طرح کرد: در شورای اسلامی شهر وظیفه خود می‌دانیم که از این سریال حمایت کنیم. شهرداری تبریز لایحه‌ای تهیه کرده است که ما بتوانیم به صورت مستمر از برگزیدگان هنری، ورزشی و علمی شهرمان حمایت کنیم که به‌زودی در صحن علنی شورای شهر طرح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از نظر سخت افزاری نیز کارهای خوبی در حال انجام است. در این رابطه سالنی در پارک باغشمال برای توسعه تئاتر استان در نظر گرفته ایم و در فرهنگسراها نیز مباحث فرهنگی را پیش می‌بریم.

او اضافه کرد: تعامل خوبی بین صدا و سیما، شورای شهر و شهرداری برقرار شده است که می‌توان در زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر، بهره بیشتری از توان و ظرفیت همدیگر برد.

دبیری گفت: از جناب صفری مدیرکل صدا و سیما که در ساخت یک سریال تاریخی، آموزنده و معرف تاریخ آذربایجان پیشقدم است، تشکر می‌کنم چراکه تهیه سریال جلال می‌تواند در معرفی تاریخ تبریز و بزرگان شهرمان مؤثر واقع شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات