حضور سازمان نقشه برداری در پنجمین نمایشگاه صنایع دریایی

حضور سازمان نقشه برداری در پنجمین نمایشگاه صنایع دریایی

http://www.bananews.ir/پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور سازمان نقشه برداری کشور در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و ارائه توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای صنایع، تاسیسات و سامانه‌های دریایی و بندری جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی بود.

سازمان نقشه برداری کشور نیز با ارائه تجهیزات و معرفی فعالیت های حوزه آبنگاری این مجموعه توانست توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کند.

به دنبال برگزاری چهار دوره نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در سالهای ۸۲، ۸۴، ۸۶ و ۸۸ معاونت همایشها و نمایشگاه های شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش، نمایشگاه امسال را نیز برگزار کرد.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۹ شرکت داخلی و ۳۲ شرکت و نمایندگی خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، امارات متحده عربی، استرالیا، چین، آفریقای جنوبی، ژاپن، دانمارک، سوئد، فرانسه، هلند، بلژیک، کره جنوبی و نروژ مشارکت کرده و آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع دریایی، دریانوردی و خدمات مرتبط را در معرض دید بازدیدکندگان قرار دادند.

 

 

    نظرات