برق رساني به پاسگاههاي صفر مرزي برويشكاني، سرتزين ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان ارسلان محمدي درتشريح اين خبر گفت : اتفاق بزرگي كه در چند سال اخير مرز را دچار تغيرات شگرفي كرده، ورود انرژي برق به مرزها است، اين نعمت ارزشمند انجام وظيفه در مرز را آسان تر و امنيت پرسنل پاسگاه و كيفيت حفاظت از مرزها را دو چندان كرده، بطوريكه برخورداري از نعمت برق سبب ورود تجهيزات پيشرفته به مرزها شده است.
وي در ادامه خاطرنشان كرد:برق رساني به پاسگاههاي برويشكاني،سرتزين و برجك سرتزين بانصب سه دستگاه ترانس 25 كاوا و 8340 متر شبكه فشار متوسط هوايي بااعتباري بالغ بر 23 ميليارد و دويست و پنجاه ميليون ريال از محل اعتبارات طرحهاي اختصاصي احداث و به بهره برداري رسيد.
وي در ادامه افزود: بخش اعظمي از اين پاسگاهها، در مناطق صعب العبور و با دسترسي بسيار سخت قرار دارند و همين امر نيز باعث مي شود تا هم سختي هاي كار و همچنين عمليات اجرايي برقرساني به اين پاسگاهها دو چندان شود .
محمدي در پايان اظهار داشت:برق رساني به پاسگاههاي برويشكاني-سرتزين و برجك سرتزين از پروژه هاي مهم شركت توزيع برق استان كردستان در سال جاري بود كه توسط نيروهاي خدوم برق شهرستان بانه به بهره برداري رسيد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات