آغاز عملیات نقشه برداری پروژه تامین آب شرب متوازن مناطق شهر...

نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران در گفتگو با خبرنگار ما، از آغاز نقشه برداری پروژه تامین متوازن آب شرب مناطق شهر عنبران از امروز بیست و پنجم شهریور ماه خبر داد تا طی روزهای آتی اجرای خط لوله انتقال آب شرب به مخزن انتهای شهر عنبران شروع شود.

مهندس حسن کروبیان افزود: پروژه تامین متوازن آب شرب مناطق شهر عنبران، اجرای خط لوله انتقال آب از منبع ابتدایی شهر عنبران تا منبع انتهای این شهر به طول حدود ۵ کیلومتر با لوله پلی اتیلن به قطر ۲۵۰ میلیمتر انجام می شود و با اتمام پروژه، ۳۳ لیتر در ثانیه به دو منبع آب شرب شهر عنبران، آبرسانی متوازن خواهد شد .

نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران اظهار داشت: در حال حاضر بخشی از این آب از طرح آبرسانی نمین و عنبران به مخزن آب شرب ابتدایی شهر عنبران انتقال می یابد و بخشی از شهر عنبران از این طریق تامین آب می شود و با اجرای پروژه تامین متوازن آب شرب عنبران، مناطق دیگر شهر نیز از طرح آبرسانی نمین و عنبران آبرسانی خواهد شد .

مهندس کروبیان افزود: همچنین برای ۵ روستای مجتمع آبرسانی وحدت شامل روستاهای گلشن و عنبران علیا از منبع ورودی شهر عنبران و روستاهای جید و میرزانق و میناباد از منبع جید آبرسانی خواهد شد. وی تصریح کرد: با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف، نیاز به آب شرب و بهداشتی بیشتر شده و باعث می شود در زمان های پیک مصرف، آب شرب بعضی از مناطق شهر عنبران کم فشار یا قطع شود که با اجرای پروژه تامین متوازن آب شرب شهر عنبران، این مشکل نیز مرتفع خواهد شد .

نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران در پایان یادآور شد: طرح آبرسانی نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهرستان نمین و عنبران و ۵ روستا‌ی مجتمع وحدت (روستاهای گلشن، جید، میناباد،میرزانق و عنبران علیا) با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق ۱۴۲۵ به طول ۲۵ کیلومتر در حال اجراست .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات