امیدواریم هرچه زودتر گره ابلاغ طرح راهبردی توس باز شود/ بررسی پروژه  ...

امیدواریم هرچه زودتر گره ابلاغ طرح راهبردی توس باز شود/ بررسی پروژه ...

امیدواریم هرچه زودتر گره ابلاغ طرح راهبردی توس باز شود/ بررسی پروژه های عمرانی در جلسات صبحگاهی شهردار مشهد در مناطق مختلف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مسعود ریاضی، در حاشیه جلسه بامدادی شهردار مشهد برای بررسی پروژه های عمرانی منطقه ۱۲ که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، معاونان شهردار و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد، باید پیگیر بهره برداری به موقع پروژه ها باشیم تا وعده های ما به مردم محقق شود.
وی افزود: در جلسات صبحگاهی که هر بار در یک منطقه برگزار می شود، پروژه های بزرگی را که شهردار مشهد قول داده بود و روی اجرای آن نیز تاکید دارد، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: این جلسه امروز در منطقه ۱۲ برگزار شد و با توجه به اینکه توس نیز یکی از محدوده های منفصل این منطقه است، پروژه های توس و موانعی که سر راه اجرای این پروژه ها قرار دارد، نیز مورد بررسی قرار گرفت.
ریاضی با بیان اینکه، یکی از موانعی که بر سر راه اجرای پروژه های عمرانی تعریف شده در توس قرار دارد، طرح راهبردی توس است، خاطرنشان کرد: به دلیل نبود طرح نمی توانیم در توس پروژه تعریف کنیم.
وی اضافه کرد: ما مدت ها منتظر تصویب طرح راهبردی توس در شورای عالی معماری و شهرسازی بودیم که طی دو ماه گذشته انجام شد و اکنون مدت زیادی است که منتظر ابلاغ طرح هستیم که این کار هنوز انجام نشده است.
رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد به دلیل اینکه علاقه مند به انجام کار برای مردم منطقه توس و فردوسی است، در روند تصویب طرح راهبردی همه پیشنهادات مطرح شده را پذیرفت و قصد هیچ انتفاعی را نداشته است.
ریاضی با اشاره به اینکه مردم منتظر هستند تا در ساخت و سازهای مجاز خود در منطقه توس از شهرداری مشهد پاسخ بگیرند اما به دلیل ابلاغ نشدن طرح این امکان وجود ندارد، تصریح کرد: به جد پیگیر ابلاغ طرح راهبردی توس هستیم زیرا از ابتدا گفته ایم توس، فردوسی و شاهنامه میراث گرانبهایی هستند و برهمین اساس پای کار توسعه و آبادانی توس بوده و هستیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات