آماده حمایت از شهرداری مشهد برای اجرای پروژه های عمرانی هستیم/ ابتکار  ...

آماده حمایت از شهرداری مشهد برای اجرای پروژه های عمرانی هستیم/ ابتکار ...

آماده حمایت از شهرداری مشهد برای اجرای پروژه های عمرانی هستیم/ ابتکار شهردار مشهد برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حمید رضا موحدی زاده، در حاشیه جلسه بامدادی شهردار مشهد برای بررسی پروژه های عمرانی منطقه ۱۲ که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، معاونان شهردار و مدیران شهری برگزار شد،اظهار کرد: منطقه ۱۲ شهرداری با توجه به ظرفیت هایی که دارد، پیشانی و سمت توسعه شهر مشهد است.
وی افزود: خوشبختانه در جلسه ای که بامداد امروز با ابتکار شهردار مشهد در منطقه ۱۲ با حضور معاونان و مدیران شهری برگزار شد، پروژه های بزرگ مقیاس منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از این پروژه ها، تقاطع چهارسطحی آزادگان است، بیان کرد: در این جلسه میزان پیشرفت پروژه و مشکلات آن از جمله معارضات مورد بحث و بررسی قرارگرفت و راهکار های مناسب برای تامین اعتبار با توجه به افزایش هزینه ها مورد توجه قرارگرفت.
موحدی زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به برنامه ریزی ها و پیگیری های خوبی که از سوی شهردار و شورای شهر در حال انجام است، سه سطح از تقاطع چهار سطحی آزادگان تا اواخر بهمن به بهره برداری برسد و تا اردیبهشت ۱۴۰۰ ماه کامل شود.
وی اضافه کرد: در منطقه ۱۲ دسترسی هایی را از بولوار مجیدیه به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگراه آزادی تدارک دیده ایم که در این جلسه برای این پروژه ها نیز تصمیم گیری شد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه برای سایر موارد این منطقه نیز از جمله طرح تفصیلی مورد نیاز و طرح راهبردی توس نیز بحث فراوانی شد، تصریح کرد: در این منطقه ظرفیت های خوبی برای توسعه شهر و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و مردم در ساخت وساز و سایر موارد وجود دارد.
موحدی زاده گفت: همچنین در این جلسه شهردار مشهد، بر ضرورت احداث یک مجموعه و کمپ ورزشی ظرف هشت الی ۱۰ ماه آینده در منطقه دوازده تاکید کردند.
موحدی زاده، با بیان اینکه ما در کمیته نظارتی این منطقه که سال آخر نیز خواهد بود تمام تلاشمان این است که تمامی پروژه های دردست اجرا را رصد کنیم، افزود: اعضای کمیته نظارتی منطقه دوازده مشکلات پروژه ها را شناسایی و حمایت های لازم را برای تامین اعتبارو رفع این مشکلات انجام دهیم.
نایب رئیس شورای اشلامی شهر ادامه داد: در مجموع شورای شهر آمادگی دارد تا در راستای توسعه ساخت وساز و رونق گرفتن آن در منطقه دوازده حمایت لازم را از شهرداری مشهد،سرمایه گذاران و مردم داشته باشد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات