ضرورت تحکیم روابط دانشگاهی با مجموعه مدیریت شهری/ تاسیس دفاتر  ...

ضرورت تحکیم روابط دانشگاهی با مجموعه مدیریت شهری/ تاسیس دفاتر ...

ضرورت تحکیم روابط دانشگاهی با مجموعه مدیریت شهری/ تاسیس دفاتر دانشگاهی در جهت رفع مسائل شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آیدا مهربان در جلسه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری مشهد در حوزه پژوهش و نوآوری که با حضور سعید خیاط مقدم، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، جمال شوشتری، مشاور معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، محمد مهدی کریمی، مدیرکل دفتر آمار پژوهش و مطالعات راهبردی، غلامرضا عباس زاده، مدیر مرکز نوآوری شهری برگزار شد، با تاکید بر تحکیم روابط دانشگاهی به خصوص در حوزه پژوهش و نوآوری اظهار کرد: اهمیت و ضرورت ارتباط با دانشگاه ها به سطح اجرایی مجموعه هم رسیده که نشان دهنده بلوغ سازمانی مجموعه است.
وی با موافقت در خصوص تاسیس دفاتر در دانشگاه افزود: این دفاتر باید علاوه بر کاربردی بودن، دارای مکانیزم مشخصی باشند تا منجر به افزایش ارتباط بدنه شهرداری و دانشگاه شود.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد بیان کرد: این دفاتر همچنین می توانند به عنوان نیروی محرکه و انگیزه در میان دانشجویان و اساتید مورد توجه قرار گیرند و در حل مسائل شهری بسیار کاربردی ظاهر شوند.
مهربان با بیان اینکه دانشگاهیان نیز باید خود را دخیل در مسائل شهری بدانند و در مطرح کردن سوژه و پروژه های شهری ما را همراهی کنند، خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که درصدی برای پروژه های مطرح شده از سوی اساتید و دانشجوها در نظر گرفته شود تا پیشنهادات پژوهشی و کاربردی جامعه دانشگاهی جدی تر مطرح شود و حتی به نوعی الزام در ارائه پروژه های مناسب به وجود بیاید.
وی با اشاره به اهمیت فضای مشورتی میان دانشگاه و شهرداری اضافه کرد: با همکاری اساتید و هیات علمی دانشگاه، می توان ممیزی و هیاتی برای تائید کتاب های کارکنان و سازمان ها داشت که نیاز به رعایت دستورالعمل هایی جهت تولید محتوای مناسب چاپ است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات