بازدید مدیر کل نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب...

مدیر کل نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور معاونین طرح و توسعه و برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل و تعدادی از مهندسان و کارشناسان بخش آب و فاضلاب استان، از طرح آبرسانی اردبیل بازدید کرد.

در این بازدید که نماینده مجری طرح آبرسانی به شهر اردبیل نیز حضور داشت، مهندس بهروز پور مهر، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خلاصه گزارشی از وضعیت آب شرب استان ارایه نمود و بر ضرورت شروع عملیات اجرایی زون 4 و مدول دوم تصفیه خانه آب شرب اردبیل و خط انتقال تاکید کرد و خواستار توجه ویژه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به تامین آب شرب با کیفیت برای شهر اردبیل شد .

در ادامه این برنامه دکتر تورج مهدیزاده، نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل هم گزارشی از اقدامات ماه‌های اخیر که تحولی در عملیات اجرایی ایجاد شده، ارایه نمود و بر تامین اعتبار این پروژه جهت تسریع در اجرای آن تاکید کرد .

مدیر کل نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مهم ماه های اخیر شرکت آب منطقه ای اردبیل عنوان کرد که شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عملکرد پروژه های آبرسانی اردبیل را تحت نظارت کامل خود دارد و از عملکرد سال 99 شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در این ارتباط ابراز رضایت کرد.

مهندس طباطبایی سپس بر محدودیت اعتبارات اشاره کرد و افزود: علی رغم محدودیت های اعتباری اجرای مدول دوم تصفیه خانه آب شرب اردبیل جزو اولویت های کاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است و برای صدور مجوز شروع عملیات اجرایی این پروژه برنامه ریزی لازم بعمل آمده است .

وی در ادامه به اجرای پروژه های آبگیر و زون بندی طرح آبرسانی اردبیل اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اردبیل توانسته زون 2 و زون 3 و نیز آبگیرهای آب شرب سد یامچی را با اوضاع حاکم بر اعتبارات و شرایط کشور بموقع آماده بهره برداری نماید که جای تقدیر و تشکر دارد.

مهندس طباطبایی عنوان کرد: برای ارتقای کیفی آب نیز ارتقای فرآیندهای تصفیه خانه آب اردبیل و تفکیک زون ها برای تامین فشار و حجم در دستور کار شرکت مهندسی آب و فاضلاب قرار دارد که باید سریعا عملیاتی گردد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات