آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه چهار و سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری شیراز  ...

آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه چهار و سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری شیراز ...


آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه چهار و سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری شیراز با حضور مهندس فرج‌زاده قائم مقام شهردار شیراز، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد.
قائم مقام شهردار شیراز در این آیین گفت: مهمترین وظیفه مدیرکل جدید بازرسی نظارت بر حسن انجام امور با درایت و دقت و ارتباط با سایر نهادهای نظارتی خارج از شهرداری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج زاده اضافه کرد: سختگیری ها و پرس‌وجوهای مجموعه بازرسی و اعمال نظر آنها در اقدامات حوزه های مختلف شهرداری مایه خوشحالی است و منجر به صحت امور می شود و همه حوزه های شهرداری باید با بازرسی همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به سوابق سرپرست جدید اداره کل بازرسی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: مهندس سروی مورد پذیرش و وثوق نیروهای مجموعه شهرداری است، می تواند نقش تعیین کننده ای در مجموعه بازرسی داشته باشد.
قائم مقام شهردار شیراز افزود: جانشین پروری یکی از مهمترین امور در شهرداری است و انتخاب سرپرست شهرداری منطقه چهار شیراز که پیش از این در سمت هایی همچون معاون فنی و شهرسازی شهرداری منطقه یک و چهار فعالیت داشته، نشان از این امر مهم دارد.

فرج زاده ضمن تقدیر از محمدفاضل صارمی مدیرکل پیشین بازرسی که به بازنشستگی نائل شده، گفت: خدمات و فعالیت های وی در حوزه های مختلف همچون درآمد، شهرداری منطقه هشت و ۱۰ و اداره کل بازرسی قابل تقدیر است.
وی خطاب به سرپرست شهرداری منطقه چهار شیراز تاکید کرد: تحرک در حوزه های عمرانی و اجرایی، تعریف پروژه های جدید کوچک مقیاس و زودبازده، زیباسازی سطح منطقه به ویژه اطراف تقاطعات و ... از مهمترین اقدامات سرپرست جدید شهرداری این منطقه باشد.
لیلا دودمان عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه چهار نیز در آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه چهار و سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری گفت: مدیران شهری باید حافظ منافع شهر و مردم باشند.
دودمان خطاب به سرپرست جدید شهرداری منطقه چهار شیراز افزود: رعایت قوانین و ضوابط شهری، توجه به خدمت رسانی سریع، دقیق و عزت مندانه به شهروندان، توسعه خدمات الکترونیک، احداث فضاهای شهری، ارتقای کیفیت زندگی در منطقه، احیای بافت فرسوده، توجه ویژه به فضای سبز و سیما و منظر شهری و ... از مهمترین مواردی است که سرپرست شهرداری منطقه چهار باید به آنها توجه ویژه کند.
وی اضافه کرد: رستم‌زاده سرپرست جدید شهرداری منطقه ۴ شیراز برنامه ریزی های انجام گرفته برای این منطقه را پیش ببرد و عمران، توسعه و آبادانی این منطقه را رقم بزند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: امیدوارم مهندس سروی همانگونه که در سمت های شهردار منطقه چهار و ۶ برای توسعه و آبادانی شیراز تلاش کنند، در سمت جدید نیز موفق باشد.
محمد تقی تذروی عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین ضمن اشاره به لزوم دقت نظر در انتصاب های شهرداری به ویژه در سال آخر فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز گفت: ضروری است جابجایی ها به گونه ای باشد که مدیران و روسای سازمان ها بتوانند طبق رویکردهای مجموعه مدیریت شهری برنامه ریزی و اقدام کنند.
اصغر سروی مدیرکل جدید بازرسی شهرداری شیراز و شهردار پیشین منطقه چهار نیز در این آیین گفت: با توجه به تجربیاتم در سمت های مختلف در شهرداری مناطق ۶، چهار و هفت تلاش دارم تا با توجه به سلامت اداری و طبق قوانین و مقررات  راهگشای امور همکارانم و مجموعه شهرداری باشم.
مهندس سروی خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع رسانی به روز و آنلاین روابط عمومی ها در بسترهای مختلف ارتباطی، شهروندان و سایر مدیران برای اطلاع از کم و کیف خدمت رسانی شهرداری می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی این نهاد مراجعه کنند.
محمدفاضل صارمی زاده مدیرکل پیشین بازرسی شهرداری شیراز که پس از سالها خدمت در عرصه های مختلف مدیریت شهری؛ هم اکنون بازنشسته شده نیز در این آیین گفت: مهندس اسکندپور شهردار شیراز در راستای شفاف سازی امور، حمایت بسیار زیادی از مجموعه های نظارتی همچون بازرسی می کنند.
صارمی زاده با اشاره به تعداد کم نیروهای مجموعه بازرسی شهرداری شیراز به نسبت سایر کلانشهرها افزود: با توجه به وسعت مجموعه شهرداری شیراز و گستره وسیع خدمت رسانی اما اداره کل بازرسی این مجموعه کارنامه قابل قبولی دارد.
عبدالصالح رستم‌زاده سرپرست جدید شهرداری منطقه ۴ شیراز نیز در این آیین اعلام کرد: در شرایط کنونی اعتماد به جوانان در عرصه های مدیریتی تفکری جدید و قابل احترام است که به نوبه خود از شهردار شیراز به دلیل این اعتماد سپاسگزاری می کنم.
براساس این گزارش مهندس اسکندرپور شهردار شیراز طی حکمی «عبدالصالح رستم‌زاده» را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۴ شیراز و «اصغر سروی» را به سمت سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری شیراز منصوب کرد. مهندس سروی پیش از این شهردار منطقه چهار و ۶ شیراز و معاون فنی و شهرسازی منطقه هفت بوده است. مهندس رستم زاده دارای مدرک کارشنلسی ارشد عمران و فرزند شهید است و پیش از این معاون فنی و شهرسازی شهرداری منطقه یک و چهار و رییس فنی شهرداری منطقه یک شیراز بوده است.
پیش از این «محمدفاضل صارمی زاده» مدیرکل بازرسی شهرداری شیراز بود که پس از سالها خدمت در عرصه های مختلف مدیریت شهری؛ بازنشسته شد. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات