پیگیری سه طرح فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفت

پیگیری سه طرح فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در نشست مشترک با عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و علی رجبی مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به ضرورت اقدامات مشترک فرهنگی در شهر ساری گفت:  توجه به فرهنگ بومی و محلی مازندران با رویکرد اجرای پروژه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در دستور کار شهرداري، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران قرار می‌گیرد.

رجبی گفت: یکی از پروژه‌هایی که با همکاری این سه دستگاه اجرایی، طراحي و برنامه ریزی می‌شود، ایجاد بازارچه سنتی با هدف جذب گردشگر و تامین زیرساخت های گردشگری شهری است که به زودی وارد فازهای اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وي افزود: طراحی و اجرای پروژه ساماندهی بازارچه و فضایی برای تولید، نمايش و توزیع آثار هنری در دستور کار قرار گرفته است همچنین مقرر شد با پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدامات لازم براي احداث "گذر فرهنگ و هنر" در يكي از اماكن و كوچه هاي شهر ساري صورت پذيرد.


همچنین شهردار ساری به موضوع ساماندهی کودکان کار در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره کل فرهنگي و اجتماعی استانداری مازندران و واحدهای مربوطه در شهرداري ساري طرح‌های جدیدی برای کمک به ساماندهی کودکان کار در دست اقدام است که به زودی با همکاری دستگاه‌های مرتبط اجرایی عملیاتي خواهد شد.

در ادامه، عباس زارع، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران با قدرداني از اقدامات شهرداري ساري در فضاسازي ايام ماه محرم گفت: اقدامات شهرداري ساري در فضاسازي شهري در ايام عزاداري حضرت امام حسين(ع) در ماه محرم قابل تقدير است؛

وی افزود: شهرداری ساري همواره يكي از همراهان اداره كل فرهنگ ارشاد اسلامي استان در برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي بوده است. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز آماده هرگونه همکاری با شهرداری ساری در حوزه های فرهنگی، ایثار و شهادت و نیز برنامه هایی با موضوع تقویت فرهنگ بومی و محلی است.

همچنین علی رجبی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران نیز با قدردانی از اقدامات شهرداری ساری در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی گفت: شهرداری ساری همواره یکی از پیشگامان فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر بوده است. امروز هم مقرر شد شهرداری مرکز استان با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط و اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران اقدامات خوبی در موضوع کمک به ساماندهی کودکان کار در شهر ساری انجام دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات