مدیران شهرداری با قدرت پای کار بايستند

مدیران شهرداری با قدرت پای کار بايستند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری عباس رجبی شهردار مرکز استان در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونان شهردار، شهرداران مناطق سه گانه و جمعی از مدیران شهرداری ساری برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در یکسال اخیر گفت: با همت همه کارکنان و تلاش بی‌وقفه مدیران شهرداری در یکسال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و تخصیصاً شفافیت اداری صورت گرفته است که جای قدردانی دارد.

رجبی به ضرورت پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم اشاره کرد و گفت:  درب اتاق مدیران شهرداری باید به روی مردم باز بوده و همواره پاسخگوی درخواست ‌ها و مطالبات آنان باشند.

وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی حاکم بر کل کشور و تنگنای تحریم های ناعادلانه ، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری پای کار ایستاده و اقدامات این سازمان در یکسال اخیر بسیار چشمگیر بوده و قابل ستایش است.

شهردار مرکز استان به ضرورت آموزش های تخصصی بیشتر برای کارکنان شهرداری اشاره و اظهار کرد: با توجه به ضرورت تخصصی‌تر شدن حوزه‌های فعالیت در بخش‌های مختلف اداري در شهرداري، لازم است اداره آموزش و تشكيلات با كمك اداره سرمايه انساني نسبت به آموزش هاي تخصصي  و کارآمد كاركنان اقدامات لازم را انجام دهند.

رجبي با قدرداني از زحمات معاونان و شهرداران مناطق سه گانه در حوزه های گوناگون، خصوصاً معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی بخاطر تلاش مضاعف و جديت در پيشبرد امور گفت: همكاري ويژه سه معاونت حمل و نقل و امور زير بنايي، توسعه مديريت و منابع و معاونت شهر سازي و امور مناطق براي تسريع عمليات اجرايي در پروژه هاي بزرگ پل تا پل، نيروگاه زباله سوز و ... ضروري است.

در پايان شهردار ساري به اقدامات صورت گرفته در راستاي اصلاح ساختار اداري و شفافیت امور اشاره و تصريح كرد: همه مديران خصوصاً همکاران حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع و معاونت خدمات شهری که اقدامات بسيار خوبي در زمينه اصلاح ساختار اداري انجام داده اند كه تداوم آن لازم و ضروري است؛ همه مديران پاي كار باشند تا اين بخش از كار نيز به  سرانجام برسد.

در ادامه این نشست، معاونان شهردار، شهرداران مناطق سه گانه و مدیران حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در موضوعات مطورحه پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات