اتمام محوطه‌سازی پروژه پیاده‌راه علامه فیض کاشانی تا پایان مهرماه

اتمام محوطه‌سازی پروژه پیاده‌راه علامه فیض کاشانی تا پایان مهرماه

سید فرهاد حسینی در ارتباط تلفنی با برنامه #صبح_سیلک خاطرنشان کرد: نصب کاشی جوی‌های آب‌نما، زیرسازی فضای سبز و نصب پایه تیرهای چراغ برق بخش مهمی از فعالیت های محوطه سازی این پروژه بوده است.

وی افزود: علاوه بر انجام محوطه سازی به عنوان فاز نخست این پروژه، بهسازی نمای بقعه مرحوم آیت الله غروی و آرامگاه علامه فیض کاشانی در فاز دیگری از این پروژه انجام می شود.

معاون عمران و ترافیک منطقه سه شهرداری کاشان تأکید کرد: با افتتاح این پروژه و رونمایی از کارهای زیبایی که در این محوطه انجام شده، شاهد جلب توجه شهروندان و رضایتمندی کسبه باشیم.

حسینی در ادامه به معرفی پنج پروژه اصلی این منطقه در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: احداث پارک در شهرک 22 بهمن، احداث پارک در ناحیه لتحر، بهسازی پارک محمدیان، احداث خانه فرهنگ کوی حسین پور و ساختمان اداری منطقه سه شهرداری در کنار انجام زیرسازی و اجرای آسفالت معابر تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

وی، شیوع کرونا در دو ماه پایانی سال 98 و ماه های ابتدایی سال جاری را یادآور شد و عنوان کرد: در سال 98 بیشتر پروژه های منطقه به بهره برداری رسید و تکمیل برخی پروژه های عمرانی به خاطر شرایط پیش آمده به سال جاری موکول شد.

حسینی تراکم بالای جمعیتی در ناحیه سه این منطقه شامل بخش هایی مثل کوی حسین پور، بلوار چمران را به عنوان بافت فرسوده مورد تاکید قرار داد و گفت: این بافت فرسوده با مسایل و مشکلاتی مثل خرابی آسفالت کوچه های آن مواجه است.

وی اتمام اجرای روکش آسفالت معابر اصلی این منطقه را متذکر شد و اضافه کرد: در شش ماهه سال جاری آسفالت خیابان های اصلی منطقه سه مانند بلوار سردار شهید واجدی، خیابان شهید صیاد شیرازی و محدوده میدان بخارایی بهسازی شد.

به گفته حسینی، با توجه به درخواست های مکرر مردمی مطرح شده در سامانه 137، در شش ماه نخست سال جاری معادل میزان آسفالت مصرفی برای لکه گیری معابر در سال گذشته فعالیت ترمیم در برخی کوچه ها انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات