تقدیر شهردار اوسان کره جنوبی از خطه‌ نخستین‌ها

تقدیر شهردار اوسان کره جنوبی از خطه‌ نخستین‌ها

در آغاز این نامه خطاب به شهردار کاشان آمده است:«در ابتدا از طرف سازمان دهندگان موسسه کره‌ای شهرهای یادگیرنده یونسکو (KALLC) و کمیسیون ملی کره یونسکو (KNCU) و افرادی که کنفرانس را برنامه‌ریزی و مدیریت کردند به عنوان یک شهر میزبان، از شما تشکر می‌کنم».

شهردار اوسان، همچنین با تمجید از همکاری شهرداری کاشان برای برگزاری کنفرانس بین المللی «پیشگامی در مسیری نامکشوف به سوی شهرهای یادگیرنده سبز دوستدار طبیعت»، اجرای این کنفرانس را با توجه به تجربه نخست، پخش جهانی و البته چالش‌های فنی موفقیت‌آمیز توصیف کرده است.

سانگ ووک، در این نامه اشتراک گذاشتن اقدامات عالی و تجارب ارزشمند از سوی شهرداری کاشان را مورد تقدیر قرار داده و تأکید کرده است: «همه اعضای شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده  از جمله اوسان دیدگاه‌های مهمی در موضوع یادگیری مستمر از جوامع و شهرهای مختلف بویژه در طی این دوره کرونا آموختند».

وی همچنین اضافه کرده است:«من معتقدم که اقدامات و دیدگاه‌های شهر شما(کاشان) به عنوان یک عملکرد عالی به صورت آنلاین برای جهانیان به اشتراک گذاشته خواهد شد».

شهردار شهر اوسان، در این نامه تصریح کرده است: من از این وبینار متوجه شدم که شهر شما یکی از بهترین پیشگامان در این شرایط ناشناخته و نامکشوف براساس نام کنفرانس است؛ شرکت در این کنفرانس دستاورد مهمی برای شهرتان است و من خیلی خوشحالم که ما به کمک هم در آینده شهرهای یادگیرنده سبز دوستدار طبیعت را بسازیم».

وی، در پایان آمادگی خود و شهرش را برای هر گونه کمک به کاشان در زمینه اهداف شهرهای یادگیرنده سبز دوستدار طبیعت را اعلام کرده است.

شایان ذکر است مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل با ارائه طرح آموزشی مهارتی زیست بانو در این وبینار و کنفرانس بین‌المللی حضوری فعال داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات