«هر کوچه شهید، یک حسینیه»؛ گامی در راستای تجدید بیعت با شهدای دفاع  ...

«هر کوچه شهید، یک حسینیه»؛ گامی در راستای تجدید بیعت با شهدای دفاع ...

«هر کوچه شهید، یک حسینیه»؛ گامی در راستای تجدید بیعت با شهدای دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این برنامه از شب هشتم ماه محرم به دلیل محدودیت‌ های موجود برای برگزاری مراسم‌ های مذهبی به دلیل شیوع کرونا آغاز شده است.
وی با اشاره به این موضوع که مادران شهدا بنیان‌گذاران این روضه‌های خانگی در ماه محرم و صفر بودند، افزود: برنامه روضه های خانگی محدود به گروه مادران شهدا و همسایگان آنان می‌شد اما امسال با تدابیر صورت گرفته، علاوه بر برگزاری این برنامه در فضای آزاد و محله ‌های مورد سکونت خانواده شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکانات پخش زنده این رویداد فراهم شد.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: پخش زنده این برنامه به صورت لایو از صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای پایداری محقق شده است. همچنین تاکنون ۱۱ برنامه درب منازل شهدا به اجرا درآمده و برنامه «هر کوچه شهید، یک حسینیه» تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت که فرمانده مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد، معاونان سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری، جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نزاجا، خانواده شهدا و اهالی محل در این رویداد فرهنگی مذهبی حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات