نمایشگاه دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می شود

نمایشگاه دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می شود

نمایشگاه دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی در مراسم معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید اعلمی،که با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه امام رضا(ع)، معاون مالی و پشتیبانی شهردار و جمعی از بسیجیان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگر امروز توفیق خدمت داریم به برکت خون شهیدان و از خود گذشتگی ایثارگران است.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس افزود: در راستای گرامیداشت این هفته نمایشگاه استانی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه در محل نمایشگاه بین المللی برپا خواهد شد.
رئیس هسته گزینش و فرمانده حوزه بسیج مقاومت شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه، به بخشی از راهبردهای بسیج اشاره و بیان کرد: ما در بسیج ادارات و سازمان ها باید به عمق بخشی، کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش رضایت مردم به عنوان یک راهبرد توجه کنیم که این موضوع در شهرداری مشهد که شهر امام رضا(ع) با حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی وخارجی است از اهمیت بیشتری برخوردار است.
حسامی خاطرنشان کرد: ما باید کارمندانی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم که با خدمت رسانی دقیق و بی منت به مردم تحقق پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه سازمان شهرداری کلانشهر مشهد بیش از ۲۶۰ خدمت را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مردم ارائه می دهد، اضافه کرد: لذا بسیج در کنار خدا باوری و مردم باوری باید در خدمت رسانی به مردم کمک حال مدیران باشد.
رئیس هسته گزینش و فرمانده حوزه بسیج مقاومت شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: کارمند و مدیری که خالصانه به مردم خدمت رسانی می کند، یک بسیجی واقعی است که باید این روحیه در شهرداری تقویت شود. طی ۶ سال خدمت گذاری در پایگاه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری مشهد، فعالیت های زیادی در بخش های مختلف فرهنگی، قرآنی، ورزشی، فعالیت های جهادی و سایر بخش ها انجام شده است.
حسامی گفت: در حوزه ورزش تیم فوتسال پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهید اعلمی در استان و سپس کشور موفق به کسب مقام شده و جواز حضور در مسابقات جهانی کارگران را کسب کرده است.
وی ادامه داد: حمایت های شهردار مشهد و معاونت مالی و پشتیبانی، ردیف های بودجه جداگانه ای برای ۳۰ پایگاه بسیج شهرداری، معاونت ها و سازمان ها در نظر گرفته شده است.
گفتنی است، در این مراسم سید احمد موسوی مقدم به عنوان فرمانده پایگا مقاومت بسیج شهید سید عباس اعلمی شهرداری مرکز معرفی شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات