فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری مشهد معارفه شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری مشهد معارفه شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری مشهد معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ،سرهنگ ابوالفضل کهنسال، مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه امام رضا(ع) در این مراسم که با حضور معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد و جمعی از بسیجیان برگزار شد، با تقدیر از اقدامات پایگاه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری مشهد گفت: بسیج ادارات و سازمان ها درکنار وظایف تخصصی خود، باید کمک حال مدیران در خدمت رسانی به مردم باشد.
وی افزود: بسیج باید با همدلی فرصت ها، تهدیدات و آسیب ها را شناسایی و در رفع تهدیدها و یا تقویت فرصت ها مدیران را یاری کنند.

هماهنگی پایگاه بسیج شهرداری مشهد با مدیران و بدنه شهرداری
همچنین رضا خواجه نائینی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد نیز، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: طی این مدت پایگاه بسیج شهرداری مشهد ارتباط و هماهنگی خوبی را با مدیران و بدنه شهرداری داشته است که امیدواریم این هماهنگی و ارتباط ادامه داشته باشد.
وی با تشکر از تلاش های حسین حسامی، فرمانده حوزه بسیج مقاومت شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در حوزه فرهنگی افزود: مردم انتظار دارند روحیه تلاش، خدمات رسانی و دغدغه خدمت بهتر به مردم در بسیجیان بیشتر باشد و همانگونه که تاکنون الگو بوده اند، در ادامه راه نیز الگو باشند.
گفتنی است، در این مراسم سید احمد موسوی مقدم به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سید عباس اعلمی شهرداری مرکز معرفی شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات