دعوت از سازمانها و تشکلهای زیست محیطی استان قزوین در نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر استان

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ، زین العابدین رستمی رییس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت و محیط زیست استان قزوین با بیان این مطلب افزود: ششمین نشست هم اندیشی  این اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین  و شورای هماهنگی  تشکل های زیست محیطی استان در سالن جلسات اداره کل به ریاست حسن عباس نژاد مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست استان قزوین  برگزار شد.

در این نشست عباس نژاد ضمن تاکید بر جایگاه و نقش سازمانهای مردم نهاد در پیش برد برنامه های محیط زیست گفت: باید از سازمانها و تشکلهای زیست محیطی در نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر نظیر کار گروههای استانی دعوت شود و از نقطه نظرات و پیشنهادات آنان استفاده گردد.

وی با اشاره به معضلات و مشکلات اداری ناشی از ثبت و همچنین پروسه روند اخذ مجوز و یا تمدید آن گفت: نشست هایی که با مسئولین استانی از جمله استاندار  و دفاتر مرتبط استانی صورت گرفته ، این مسائل به زودی حل وفصل می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد:  تسریع در ایجاد شبکه تشکل های محیط زیست استان و بر گزاری مجمع تشکل های مردم نهاد محیط زیست و برنامه ریزی برای  برگزاری همایش و بررسی الویت های محیط زیست استان از اهم برنامه ها باید باشد و هرچه سریعتر باید اجرایی شود.

در پایان ضمن ارائه گزارش فعالیت های سازمانهای مردم نهاداستان قزوین، دبیر شورای هماهنگی و سایر اعضاء، مقرر گردید،  شاخصهای زیست محیطی استان در دستور جلسات شورای هماهنگی تشکلهای زیست محیطی بررسی گردد  و از نمایندگان حفاظت محیط زیست استان نیز در این جلسات دعوت بعمل آید

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات