تحقق 60 درصدی بودجه شهرداری منطقه 10/ تعیین تکلیف  ...

تحقق 60 درصدی بودجه شهرداری منطقه 10/ تعیین تکلیف ...

تحقق 60 درصدی بودجه شهرداری منطقه 10/ تعیین تکلیف اراضی بزرگ‌مقیاس منطقه در دستورکار قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی، در حاشیه اولین جلسه کمیته نظارتی شماره 2 در سال چهارم فعالیت شورای پنجم که در منطقه 10 شهرداری برگزار شد، اظهارکرد: خوشبختانه این منطقه از نظر درآمدی وضعیت مطلوبی دارد و میزان فروش پروانه، از نظر کمی و مساحت نیز در مقایسه با مدت زمانی مشابه سال قبل از رشد خوبی برخوردار بوده است.

فیضی از تحقق 60 درصدی بودجه تعیین شده برای شهرداری منطقه 10 خبرداد و گفت: با توجه به اقبال عمومی و مراجعات مختلف شهروندان انتظار داریم که تحقق درآمدی منطقه بیش از 100 درصد تا پایان سال محقق شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه مسائل کلی منطقه هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: یکی از مسائل اساسی منطقه 10، بافت و ترکیب سکونتگاهی است؛ بخش عظیمی از این منطقه به شکل مجتمع‌های مسکونی و توسعه شهر در جهت عمودی است.

عضو کمیته نظارتی شماره 2 شورای شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: در منطقه 10 جمعیت قابل ملاحظه‌ای سکونت دارند و لذا تعیین تکلیف اراضی بزرگ‌مقیاسی که آستان قدس رضوی، راه و شهرسازی و ... مالک آنها هستند، به منظور توسعه سیما و منظر و زیبایی شهر و همچنین ارتقاء سطح سرانه‌های خدماتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات